پیوستن تیم دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد به جمع ۱۶ تیم نخست کشور

رقابت‌های دانشجویان در کرسی آزاد اندیشی با برتری تیم دادفر دانشگاه آزاد شهرکرد به کار خود پایان داد.

یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از راهیابی تیم کرسی آزاد اندیشی "دادفر " به مرحله کشوری خبر داد.

وی گفت: کرسی‌های آزاداندیشی میدان رقابتی برای محک دانشجویان هستند و در این رقابت‌هاست که دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان به همراه حوزه‌کاری آن‌ها مشخص می‌شود.

یادگاری افزود: در دور پایانی رقابت‌های مرحله نخست کشوری و چهارمین دور این رقابت‌ها تیم کرسی آزاد اندیشی "دادفر "به سرپرستی فاطمه احمدی، در محور اجتماعی در مقابل تیم کرج پیروز و به عنوان ۱۶ تیم اول کشور به دور نهایی و حضوری راه یافت.


بیشتر بخوانید 


وی اضافه کرد: تیم دانشجویی "دادفر" به عنوان نماینده چهارمحال و بختیاری از بین دو هزار و ۳۴۲ تیم کشوری موفق شد در محور اجتماعی به دور دوم مرحله کشوری راه پیدا کند.

یادگاری ادامه داد: در کشور قریب به شش هزار تیم در چهار محور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شرکت کردند.

وی گفت: از بین ۴۸ تیم چهار نفره چهارمحال و بختیاری، ۵ تیم به دور نخست مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها به بصورت مجازی برگزار شد و از هر محور ۱۶ تیم به مرحله دوم و حضوری کشوری راه می‌یابند و در مجموع ۴ تیم برتر در هر محور معرفی خواهند شد.

یادگاری افزود: تیم دادفر متشکل از دانشجویان فاطمه احمدی، امین صادقی، امید عباسی و کیمیا نظری با دو موضوع" اشتغال زنان در جامعه اثر منفی بر ازدواج و ثبات زندگی دارد "و" فیلترینگ فضای مجازی ناقض حقوق و آزادی‌های اجتماعی است" با دانشجویانی از دانشجویان دانشگاه‌های کرج، ساری، فیروز آباد فارس و شیراز رقابت کردند و توانستند به مرحله حضوری کشور راه یابند.

وی ادامه داد: همچنین چهار تیم ارغوان، شهید مطهری، مرسا و شهید احمدی روشن از دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم موفق شدند به مرحله اول کشوری که به صورت مجازی برگزار شد، راه پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار