برگزاری جلسات مستمر دیوان محاسبات برای تهیه تفریغ بودجه ۱۴۰۱

جلسات هیات عمومی دیوان محاسبات کشور برای تهیه تفریغ بودجه ۱۴۰۱ به صورت مستمر برگزار می‌شود.

در ادامه سلسله جلسات هیات عمومی تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور که به ریاست دستغیب و با حضور دادستان، حاکم شرع، مستشاران و حسابرسان کل دیوان محاسبات کشور به طور مستمر در حال برگزاری است، مهمترین بند‌ها و تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

گفتنی است در ۲۶ جلسه مستمر هیات عمومی دیوان محاسبات کشور که تاکنون برگزار شده است، موضوعات مهمی همچون هدفمندسازی یارانه ها، مسکن و حمل و نقل، تسهیلات تکلیفی و فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای توثیق بر خط اوراق بهادار، احکام قضایی، انتظامی و دفاعی، قانون مالیات بر ارزش افزوده، مالیات نقل و انتقال خودرو و موتورسیکلت در هنگام فک و نصب پلاک، حوزه آب و کشاورزی، احکام حوزه صنعت، معدن و تجارت، عوارض و مالیات و معافیت‌های مالیاتی، واگذاری شرکت‌های دولتی و. مورد بررسی قرار گرفته و تصویب شده است و بررسی و تصویب سایر بند‌ها و تبصره‌ها در این هیات ادامه دارد.

سیداحمدرضا دستغیب امروز در حاشیه همایش حکمرانی نوین صندوق توسعه ملی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: جلسات هیأت عمومی دیوان محاسبات از ۱۰ روز قبل برای تفریغ بودجه ۱۴۰۱ شروع شده است و قبل از آن کارگروه‌های تخصصی زودتر از سال‌های گذشته به این منظور تشکیل شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار