امام جمعه بافق مطرح کرد؛

تزریق ناامیدی ابزار رسانه دشمن

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: دشمنان و رسانه‌های آن‌ها، با بزرگ نمایی مشکلات و سخت جلوه دادن شرایط، به دنبال قطع امید از جوانان ما هستند. 

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امید به عنوان لازمه ایجاد حرکت در وجود انسان است و جامعه هم بدون امید نمی‌تواند موفق شود و زمانی امید حقیقی است که ۲ مولفه شناخت حقیقی استعداد‌ها و دیدن توانایی‌های موجود را دارا باشد. 

او تصریح کرد: بزرگ نمایی مشکلات، سرکوب استعداد‌ها و ندیدن توانمندی‌ها ابزار رسانه‌هایی است که می‌توانند روز را شب و شب را روز جلوه دهند و حقایق را جابه‌جا کنند. 

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: برخی می‌گویند ما دچار توهم هستیم درحالیکه ما امیدوار هستیم که این امید همراه با حرکت و تلاش جامعه ما، موثر واقع می‌شود و نتیجه می‌دهد. 

او بیان کرد: ما امروز صاحب موشک فراصوت فتاح هستیم و کسانی که می‌گفتند آمریکا با زدن یک دکمه می‌تواند تأسیسات نظامی ما را نابود کند، متوهم هستند. 

خطیب جمعه بافق گفت: امروز برخی به ظاهر عقلا، می‌گویند ما باید به اندازه توانمندی خود آرزو کنیم، اما چه کنیم که شما توانمندی این جامعه ایمانی را نمی‌شناسید و تمام آرزوهایتان در گدایی از غرب است. 

او بیان داشت: گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما حرکت رو به جلوی کشور را هم باید در نظر گرفت. 

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: سال ۱۴۰۲ سال تراکم فرصت‌ها برای نظام جمهوری اسلامی است و امروز دولت مقتدر ما با افتخار مشغول نفوذ در قلوب است و با این روش حامیان سرسختی به دست آورده است. 

او تأکید کرد: امروز دشمنان به دنبال تغییر باور‌های ما هستند تا رفتار‌های ما تغییر کند و اگر ما به استقلالمان باور داشته باشیم، رفتار استکبارستیزی از خود نشان می‌دهیم. 

او خاطرنشان کرد: سیاست دشمنان امروز در طراحی جنگ مواضع است یعنی می‌خواهند بین مواضعی که نظام جمهوری اسلامی و مدیران آن دارند، با مواضع مردم فاصله بیافتد. 

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: غرب گرا‌ها بدانند با مظلوم نمایی نمی‌توانند هویت از دست رفته خود را بازگرداند و در انتخابات مجلس رأی بیاورند. 

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید مراقب مجالست‌های خود باشیم و در فضای رسانه‌ای قدم برداریم که مبتنی بر تقوا باشد. 

امام جمعه بافق گفت: حرکت جامعه اسلامی حرکت به سمت حق است و اکنون رویش جوانان را می‌بینیم و در همین سفر پیاده به مشهد، حضور خوب جوانان و نوجوانان را شاهد هستیم. 

او افزود: حرکت جامعه اسلامی به سمت حجاب است و اکنون اگر دشمنان در فضای رسانه‌ای برای برهنگی سرمایه گذاری می‌کنند، این جریان نفاق است. 

حجت‌الاسلام سعادت‌فر ادامه داد: جریان نفاق افراد ضعیف و دلبسته هوی وهوس را به خود جذب می‌کند و گاهی این جریان نفاق تارک دنیا است و بر لبانش ذکر خدا جاری است، اما هدفش از این زندگی زاهدانه و عابدانه، تحصیل دنیا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.