تشکیل گشت مشترک ساماندهی بنگاه ها و مشاورین املاک در استان گلستان

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل گشت مشترک ساماندهی بنگاه ها و مشاورین املاک در استان با هدف برخورد با تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک خبر داد.

مهدی ملک گفت: در اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به ریاست استاندار برگزار شد، تشکیل گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در گلستان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره صمت، اداره کل راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس فراجا، سازمان امور مالیاتی و بسیج اصناف می‌باشند.

او افزود: همچنین با توجه به اینکه گشت‌های نظارتی در حال حاضر در مراکز استان‌ها اقدام به فعالیت می‌کنند، نماینده‌ای از شهرداری گرگان نیز باید اعضای اصلی گشت را همراهی کند.

ملک گفت: هر کدام از اعضا باید ظرف ۴۸ ساعت پس از اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان سه نفر نیرو مرتبط برای اجرای طرح به دبیرخانه کارگروه معرفی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: بازرسین مکلفند ضمن شناسایی بنگاه‌های غیر مجاز و بنگاه‌های مجاز با تخلفات گسترده، موارد تخلف را در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار