گشایش سه نمایشگاه تخصصی در تبریز

سه نمایشگاه تخصصی در حوزه صنایع فولاد، لاستیک و رنگ در محل نمایشگاه بین المللی تبریز با حضور تولیدکنندگانی از ۱۰ استان کشور گشایش یافت.

نمایشگاه های تخصصی صنایع فولاد، لاستیک و رنگ  تا سوم تیر برای بازدید متخصصان و علاقمندان به این حوزه‌ها در سالن‌های نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپا است.

بیستمین نمایشگاه‌های تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته گری، متالوژی و تجهیزات وابسته در سالن پروین اعتصامی با شرکت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، فارس، البرز و قزوین گشایش یافت.

در این نمایشگاه صنایع فولاد، ریخته گری، متالوژی، مگنت‌های الکتریکی، ورق‌های گالوانیزه و استنلس استیل، ابزار برقی صنعتی، لوله و پروفیل، قطعات نسوز، تجهیزات مغناطیسی، فروش و خدمات آنالیز، میلگرد، ماشین آلات معدنی و راهسازی، قطعات آهنگری فولاد، انواع شمش آلومینیوم، دستگاه‌های جوش و برش، انواع فرآورده‌های نسوز، سازه‌های فلزی سبک و سنگین و تولید سنجش گر‌های هسته‌ای به نمایش گذاشته شده است.

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی لاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی نیز در سالن شهریار با شرکت استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، قم، یزد و قزوین دایر شده است.

در این نمایشگاه ها، ماشین آلات تزریق پلاستیک ، مواد اولیه، محصولات پلیمری، مستربچ و کامپاند، محصولات پلاستیکی آشپزخانه، قطعات لاستیکی خودرو، دستگاه‌های آزمایشگاهی و کنترل کیفی، سیلندر و مارپیچ، انوع رنگ‌های صنعتی، رزین و اسپری‌های صنعتی، حلال‌های شیمیایی، تینر، انواع چسب، درزگیر و عایق رطوبتی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار مترمربع فضای مسقف نمایشگاهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار