افتتاح پایگاه شبانه روزی اوقات فراغت در آبادان

پایگاه شبانه روزی اوقات فراغت روستایی در آبادان افتتاح شد.

محسنی کارشناس مسئول اوقات فراغت و فوق برنامه آموزش و پرورش آبادان گفت: دانش آموزان در این پایگاه روستایی در ۵ رشته حفظ قرآن کریم، روخوانی قرآن، مفاهیم، زبان خارجه و تنیس روی میز آموزش می بینند.

به گفته او در این طرح قرآنی ۸۰ دانش آموز از روستا‌های بخش مرکزی و چوئبده زیر نظر ۵ استاد برتر قرآنی در حوزه روستایی مشارکت دارند و اوقات فراغت خود را با آموزه های قرآنی و تربیتی غنی می کنند. 

امام جمعه آبادان در آیین افتتاح این پایگاه با قدردانی از دست اندرکاران این طرح گفت: خانواده‌ها تلاش کنند فرزندان خود را در این طرحِ با ارزش نام نویسی کنند، چرا که کودک با شرکت در این دوره ها علاوه بر حفظ قسمتی از قرآن کریم با اخلاق و آداب قرآنی تربیت می‌شود و به عنوان سرمایه معنوی در جامعه ایفای نقش می کنند.  

این طرح اوقات فراغت در همه مدارس با شعار "هر مدرسه یک پایگاه قرآنی" از ابتدای تابستان آغاز بکار کرده است و تکریم و حفظ قرآن کریم از اهداف این طرح است. 

مدیر آموزش و پرورش آبادان هم با یادآوری آغاز طرح اوقات فراغت امسال از ابتدای تابستان با شعار تربیت بدون توقف افزود:  ۲۰ هزار دانش آموزان شهرستان آبادان زیر پوشش این طرح اوقات فراغت خود را می گذرانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.