قطعی گاز به مشترکان شیرازی اطلاع‌رسانی خواهد شد

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: سامانه ارسال پیامک به مشترکان با استفاده از اطلاعات منطقه‌ای در شهر شیراز راه‌اندازی شد.

علی اکبر میدانشاهی گفت: شبکه گازرسانی در شهر شیراز از قدیمی‌ترین شبکه‌های کشور بوده و به منظور اطمینان از استمرار جریان گاز، انجام عملیات تعمیرات بصورت پیوسته در سطح شهر اجتناب‌ناپذیر است و به همین منظور به طور مداوم گاز برخی نقاط پراکنده در سطح شهر بر اساس برنامه‌های تعمیراتی قطع می‌گردد.

از آنجا که اطلاع‌رسانی به مشترکین قبل از قطع گاز ضروری می‌باشد و کانال‌های ارتباطی مختلف همانند پخش اطلاعیه از صدا و سیما، نشریات و فضای مجازی، ممکن است بطور کامل جامعه هدف را پوشش ندهد، لذا سامانه ارسال پیامک در محدوده‌های قطع گاز با استفاده از اطلاعات مکانی GIS طرح‌ریزی و اجرا گردید.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در این سامانه اطلاعات محدوده قطعی گاز از سامانه GIS استخراج شده و بر اساس خط سیر موجود در پرونده مشترکین، پیامک اطلاع‌رسانی قطع گاز مشخصا برای مشترکانی که در محدوده قطعی قرار دارند ارسال می‌گردد.

او گفت: این اقدام که برای اولین بار در سطح کشور برای ارتقای خدمات‌رسانی و کاهش نارضایتی مشترکین انجام شده، با تلاش و ابتکار کارکنان شرکت گاز استان فارس در واحد‌های بهره‌برداری و امداد صورت پذیرفته و امیدواریم بزودی بتوانیم این سامانه را در همه استان پیاده‌سازی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار