اهدای هزار و ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان

یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب توسط یکی از اساتید دانشگاه کردستان به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه اهدا شد.

 رئیس دانشگاه کردستان اظهار کرد: کیومرث ایراندوست از اساتید گروه شهرسازی دانشگاه کردستان، طی اقدامی خیرخواهانه یک هزار و ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه کردستان اهدا شد.

حامد قادرزاده افزود: این اقدام خیرخواهانه می‌تواند در اعتلای فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنی‌سازی علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه کردستان کمک شایانی باشد.

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۴ با کمتر از هزار جلد کتاب در فضایی به وسعت ۱۲ متر مربع و با یک نفر کارمند آغاز بکار کرد.

بعد‌ها با گسترده شدن فضای آن در دانشکده ادبیات و علوم انسانی با مجموعه‌ای بیش از ۶۰ هزار نسخه کتاب فارسی، عربی و لاتین و دیگر منابع اطلاعاتی به ارائه خدمات می‌پرداخت. با تمام شدن پروژه احداث کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان که از پروژه‌های ملی در سطح استان بود، در بهمن ماه سال ۱۳۸۷، کار انتقال و جابه‌جایی به کتابخانه جدید صورت گرفت.

اکنون این کتابخانه در ساختمان جدید با مجموعه‌ای بیش از ۱۲۶ هزار نسخه منابع چاپی فارسی، عربی، کردی و لاتین و همچنین منابع الکترونیکی در بخش‌های مختلف به حدود هشت هزار عضو (اعضای هیئت علمی، دانشجویان، کارمندان) خدمت‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.