نشست صمیمی فرمانده مرزبانی استان با ریش سفیدان، متنفذین و سران طوایف سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ضمن حضور در حوزه استحفاظی هنگ مرزی سراوان با ریش سفیدان، متنفذین و سران طوایف جنوبی استان دیدار و گفتگو کرد.

 سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان طی سخنانی در جمع تنی چند از معتمدین، بزرگان و سران طوایف مرز‌های جنوبی استان ضمن تقدیر از رشادت‌ها و تلاش‌های آنان در حفظ امنیت و پاسداری از مرز‌ها گفت: مرزنشینان مانند نیروی ذخیره برای  مجموعه مرزبانی هستند که به وقت نیاز حاضرند دِین خود را به کشور ادا کنند و مأموریت پاسداری از مرز‌های کشور عزیزمان را بر عهده گیرند.

 فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: رسیدن به امنیت پایدار در مرز‌ها نیازمند تلاش همگانی است و برای دست یافتن به اهداف نظام مقدس اسلامی و داشتن جامعه‌ای سالم و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود در مرز جهت انجام فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بایستی امنیت مرز‌ها را با کمک همدیگر برقرار کنیم.

 سردار " شجاعی " با تقدیر از تلاش بزرگان و ریش سفیدان طوایف سیستان و بلوچستان در کمک به حل برخی مشکلات از جمله اختلافات و درگیری‌ها گفت: همکاری خوب و نزدیک معتمدان و ریش سفیدان و سران طوایف با مرزداران نشان از عشق و علاقه آنان به نظام و میهن اسلامی دارد.

 تعدادی از متنفذین، معتمدین و سران طوایف نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از امنیت حاکم در منطقه و حتی در کشور و تشکر از فرمانده و مرزداران استان سیستان و بلوچستان جهت تلاش شبانه روزی برای آسایش مرزنشینان، آمادگی خود را جهت همکاری با نیرو‌های مرزبانی اعلام داشتند و به تشریح خواسته‌ها و انتظارات خود پرداختند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار