۹۶۰ مهارت آموز مهابادی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد گفت: امسال ۹۶۰ مهارت‌آموز در قالب ۱۱۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های مختلف را در این مرکز فرا گرفته اند.

محمود کریم‌دخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد با بیان اینکه امسال ۹۶۰ مهارت‌آموز در قالب ۱۱۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های مختلف را در این مرکز فرا گرفتند، گفت: از این تعداد حدود ۵۵ درصد مرد و مابقی زن بودند.

وی با بیان اینکه ۶ مربی خانم و ۸ مربی آقا آموزش مهارت‌های مختلف را بر عهده دارند، افزود: علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند از هفته اول تیرماه با مراجعه به این مرکز ثبت نام خود را انجام دهند.

کریم دخت اضافه کرد: امسال رشته دوزندگی لباس محلی و جواهرسازی سیمی و زرین برای بانوان ایجاد شده و رشته سرویس و نگهداری پکیج سوفاژ، جوشکاری، برق کار صنعتی و تعمیرکار تلفن همراه از جمله رشته‌های پرطرفدار برای آقایان هستند که همگی آن‌ها با حداکثر ظرفیت برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای مهاباد همچنین فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را کلید اشتغال پایدار و رفع بیکاری دانست و تاکید کرد: مهمترین رسالت مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای ارائه مهارت برای افراد جویای کار است که انتظار می‌رود مسئولان و والدین در سوق دادن جوانان جویای کار به این مراکز گام‌های موثرتری بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.