آمادگی برای تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳/ ظرفیت دستگاه‌ها برای رفع مشکلات زیرساختی اردبیل شناسایی شود

معاون گردشگری کشور با اشاره به تصویب تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ بر لزوم همگرایی بین معاونت‌های وزارتخانه و تعامل استانداری اردبیل با دستگاه‌ها، به‌منظور رفع مشکلات زیرساختی پیش از تشکیل این ستاد تاکید کرد.

علی‌اصغر شالبافیان در نشست با استاندار اردبیل به‌منظور هماهنگی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های ملی و استانی برای برگزاری برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو خبر داد.

او با اشاره به تصویب پیشنهاد استانداری مبنی بر تشکیل ستاد ملی این رویداد در هیات دولت که با پیگری‌های وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام گرفت، افزود: این موضوع روز یکشنبه تصویب شد و بنا بر تاکید مهندس ضرغامی تمامی بخش‌های تخصصی وزارتخانه موظف به ایفای نقش و ارائه برنامه برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو شدند.

معاون گردشگری کشور تقویت زیرساخت استان اردبیل را در کنار برگزاری رویداد‌های مختلف از ماموریت‌های مهمی عنوان کرد که باید مدنظر قرار گیرد و افزود: پیش از تشکیل ستاد ملی، ظرفیت هر یک از دستگاه‌ها برای مشارکت جدی در رفع چالش‌ها و مشکلات زیرساختی استان با همکاری معاونت عمرانی استانداری و اداره کل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری شناسایی و برنامه مشترکی تهیه شود.

شالبافیان افزود: همکاری معاونت گردشگری با استان اردبیل می‌تواند به‌عنوان الگویی برای تعامل با سایر استان‌ها قرار بگیرد.

او گفت:برنامه‌ریزی برای بازار‌های بین‌المللی با تمرکز بر چین و علویان ترکیه، تولید محتوا و معرفی اردبیل در سایت ویزیت ایران، برگزاری نشست با فعالان اقتصادی استان و ثبت رویداد‌های گردشکری با اولویت، از دیگر نکات مورد اشاره معاون گردشگری کشور بود.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه سیاستگذاری‌های کوچک می‌تواند منجر به اقدامات بزرگ شود، افزود: مهمترین نکته این همگرایی و تعامل این است که مردم استان احساس کنند برای مهمترین مشکلاتی که سال‌ها با آن‌ها درگیر بوده‌اند تدابیری اندیشیده شده و  در حال حل شدن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.