تشکیل گروه‌های تخصصی جهادی برای رفع مشکلات صنایع خوزستان

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: گروه‌های تخصصی جهادی با هدف عارضه‌یابی و موانع زدایی صنایع و واحد‌های تولیدی در استان تشکیل شده است.

نادر زاهدی نیا گفت: گروه‌های متخصص و جهادی از بین بسیجیان متعهد و با تجریه تشکیل شده که در مناطق مختلف استان نسبت به عارضه یابی و موانع زدایی واحد‌های تولیدی فعالیت دارند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان می‌گوید: کلینیک تخصصی صنایع با هدف احیاء و موانع زدایی واحد‌های تولیدی در خوزستان تشکیل شده است.

زاهدی نیا گفت: احیاء فعالیت صنایع کوچک در کنار رونق تولید می‌توانند تجهیزات مورد نیاز صنایع بزرگ تامین کنند و سازمان بسیج مهندسین صنعتی خوزستان اهتمامی ویژه در حمایت از صنایع کوچک دارد.

او می‌گوید: برگزاری جلسات و همایش با صنعتگران و واحد‌های صنعتی، ایجاد قرارگاه‌های راهیان پیشرفت، برگزاری تور‌های صنعتی و بازدید از شهرک‌های صنعتی استان، توسعه کارآفرینی و استقرار دفتر صنعت یار از جمله مهمترین اهداف و برنامه‌های پیشرو برای حمایت از صنایع در استان است.

زاهدی نیا گفت: جلسه‌ای با مدیر شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برگزار کردیم و مصوب شد تا دفتر صنعت یار در این شهرک راه اندازی و مستقر شود و از این طریق ارتباط لازم و مستمر با انجمن ها، اتحادیه‌ها و صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی ایجاد شود.

۲ هزار واحد صنعتی در خوزستان وجود دارد که از این تعداد ۴۰۰ واحد تولیدی غیر فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.