مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین‌شهر در حال تکمیل است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر گفت: مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین‌شهر در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود تا آخر شهریور ماه افتتاح شود.

محمد مهرتک در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان مشگین‌شهر که در محل سالن جلسه بیمارستان (عج) مشگین‌شهر اظهار کرد: مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر با همت خیرین بزرگوار در محوطه بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل بوده و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریورماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او افزود: دستگاه MRI تا یک هفته دیگر در این شهرستان نصب می‌شود و با نصب این دستگاه دیگر مراجعات بیماران شهرستان مشگین شهر به دیگر شهرستان‌ها را شاهد نخواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان مشگین شهر تنها بیمارستان این شهرستان بوده که به لحاظ کسرت جمعیت در این منطقه و گردشگر پذیر بودن شرستان کفاف حال مردم شریف را نمی‌کند و به طبع آن با کمبود نیرو وپرسنل مواجه هستیم.

مهرتک ادامه داد: برای احداث بیمارستان جدید در این شهرستان از محل فاینانس مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که تا به امروز این مبلغ محقق نشده و منتظر وعده‌های مسوولان هستیم.

او تشریح کرد: متاسفانه مردم حتی برای یک سرماخوردگی جزیی هم به اورژانس مراجعه می‌کنند و از اهالی رسانه تقاضا می‌کنیم در امر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم کمک حال مجموعه بهداشتی و درمانی باشند.

مهرتک گفت: تعامل با اصحاب رسانه در اولویت برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین‌شهر و بیمارستان ولیعصر (عج) بوده و رعایت اخلاق حرفه‌ای در امر رسانه قابل تقدیر است و برخی از افراد فاقد صلاحیت وخبرنگار نما در سطح شهرستان سعی می‌کنند با انگیزه مغرضانه و پوچ و به‌دنبال منافع شخصی سعی در به چالش کشاندن مدیران شهرستانی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.