آغاز طرح مطالعاتی تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب مراغه

سرپرست شهرداری مراغه از آغاز طرح مطالعاتی تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب این شهرستان خبر داد.

آقای مروتی اظهار داشت: مشاور پروژه پل‌های مجموعه مدیریت شهری علاوه بر بازدید از پروژه تعریض پل‌های ورودی یوسف‌آباد و انزاب پل‌های مورد نیاز واقع در مسیل پروژه ۶۰ متری عشرت‌آباد و تقاطع غیرهمسطح بلوار دخیل و طبیعت را نیز از نزدیک بررسی و مطالعات این پروژه‌ها هم آغاز و پس از طی تشریفات قانونی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی به اهمیت ساماندهی و تعریض پل‌های ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب اشاره و تاکید کرد: تردد ماشین‌آلات سنگین، گذر صنعتی و مسکونی و همچنین مخاطره‌آمیز بودن برای شهروندان از جمله مشکلاتی است که موجب شده شهرداری مراغه اقدام به تعریض دو پل ورودی محلات یوسف‌آباد و انزاب کند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر حتی راه پیاده دسترسی به این محلات برای شهروندان از ایمنی کافی برخوردار نیست و اهالی این محلات مجبور به استفاده از پیاده‌رو غیراستاندارد هستند.

وی اعلام کرد: با تعریض این پل‌ها راه دسترسی محلات یوسف‌آباد و انزاب ایمن‌سازی و استانداردسازی خواهد شد.

سرپرست شهرداری مراغه اضافه کرد: پس از اتمام مطالعات این دو پل و اخذ مجوز‌های لازم از اداره کل راه‌آهن بلافاصله تعریض پل‌ها در دستور کار قرار خواهد کرد.

آقای مروتی ادامه داد: معابر نقش بسیار مهمی را در توسعه فضا‌های ناکارآمد شهری دارند و عملا با ایجاد راه دسترسی استاندارد بافت‌های ناکارآمد به صورت خودکار در مسیر بازآفرینی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار