اهدای ۴۷۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان

همزمان با مراسم اهدای ۲۰ هزار سری جهیزیه در سراسر کشور، مراسم اهدای ۴۷۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد.

سیدمهدی عبادی  مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان  گفت:  این مراسم به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت برگزار و جهیزیه اهدایی، بدرقه راه نوعروسان نیازمند استان به خانه بخت شد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان بالاترین آمار مددجو در سطح کشور را دارد، افزود: سهم استان از جهیزیه این دوره، حدود ۲۴ درصد کل بوده است.

وی اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی می‌شود که ارزش ریالی هر سری ۳۵۰ میلیون ریال و جمع کل بالغ بر یک‌هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال است.

عبادی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در ۱۲۰ سرفصل به نیازمندان جامعه خدمات ارائه می‌کند که تسهیل امر ازدواج دختران خانواده‌های تحت پوشش، یکی از این خدمات است که از طرق مختلف از جمله کارگاه‌های مشاوره و آموزش و همچنین اعطای جهیزیه صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تا پایان دهه مبارک امامت و ولایت، ویژه برنامه‌های دیگری از جمله طبخ و توزیع بیش از ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم و همچنین مراسم جشن ویژه خانواده‌های مددجو برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جهیزیه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار