روزشمار آغاز اجرای طرح بهسازی ورودی آبادان

آغاز اجرای طرح بهسازی ورودی آبادان از ۲ هفته دیگر آغاز می‌شود.

پالایشگاه آبادان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اجرای طرح بهسازی ورودی این شهرستان را بر عهده گرفته و با تعیین پیمانکار تا ۲ هفته دیگر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود.

سید محمد طهری رئیس خدمات فنی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این پروژه قرار است در حد فاصل میدان ثامن ائمه تا پل ایستگاه ۷ سلیج غربی  با یک کیلومتر طول و ۲۰ هزار متر مساحت اجرا شود.

او این طرح را بزرگترین و نخستین پروژه عمرانی در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه آبادان اعلام کرد که با هزینه اولیه آن ۲۳ میلیارد تومان طی ۶ ماه به پایان می‌رسد.

این مسئول گفت:بنا بر دستورالعمل‌های جدید و تعدیل قیمت پیش بینی می‌شود این رقم به ۳۵ میلیارد تومان افزایش یابد.

آقای طهری احداث آبنما، آلاچیق، نصب دیوار جدا کننده، المان، وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی برای بزرگسالان، کفپوش گذاری و نورپردازی را بخشی از این پروژه خواند.

او تاکید کرد طراحی و المان‌های در نظر گرفته شده در این طرح همگون و منطبق بر واقعیت تاریخی و سیر تحول شهر آبادان در سه دوره پیش از انقلاب، پس از انقلاب و دوران کنونی است که با رعایت اصول و مبانی معماری و طراحی شهری و متناسب با شرایط اقلیمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تهیه شده است.

رئیس خدمات فنی شرکت پالایش نفت آبادان از آغاز فاز دوم  این پروژه بلافاصله پس از پایان فاز نخست خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه قرار است در حد فاصل ایستگاه ۷ تا بلوار شهید کارکوب زاده (ضلع شمالی پالایشگاه آبادان) اجرامی شود که مراحل طراحی پایان یافته و در مرحله نوشتن شرح کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.