یوسف شهبازی کیست و پشت پرده عملیات قبرس چه بود؟ + سند

پس از هلاکت چندین افسر رژیم صهیونیستی طی یک ماه اخیر موساد سناریوی یک عملیات اعتراف‌گیری تازه را طراحی کرده است.

چهارم تیرماه (۲۵ ژوئن) رسانه‌های قبرسی بدون ارائه جزئیات یا مدرکی مدعی شدند که عملیات ایران علیه افراد یهودی در خاک این کشور را خنثی کرده‌اند. این منبع قبرسی البته بدون ارائه سند و مدرکی، مدعی ارتباط افراد دستگیر شده با سپاه پاسداران شده بود.

به فاصله کوتاهی، پرده دوم این خبرسازی، با ادعای بازداشت فرد مرتبط با ایران، در رسانه های رژیم صهیونیستی دنبال شد.

چهار روز بعد یعنی در ۸ تیرماه (۲۹ ژوئن) موساد مدعی شد که مغز متفکر و رئیس یک هسته تروریستی که قصد هدف قرار دادن یک بازرگان اسرائیلی در خاک قبرس را داشته، دستگیر کرده است.

رسانه‌های قبرسی

براساس گزارش جروزالم پست، موساد از فردی به نام «یوسف شهبازی عباسعلی لو» را رونمایی کرد و مدعی شد او را از ایران ربوده است و براساس اعترافات وی توانسته عملیات علیه افراد مرتبط با رژیم صهیونیستی در قبرس را خنثی کند. این رسانه صهیونیستی مدعی شد فرد مورد نظر - یوسف شهبازی - از طریق خاک ترکیه به ایران فرار کرده است و موساد موفق شده وی را در ایران ربوده و از وی بازجویی کند.


بیشتربخوانید


گزارش جروزالم
گزارش جروزالم پست درباره ربودن یکی از افراد وابسته به سپاه که با تصویری از سربازان وظیفه پلیس راهور منتشر شده است!

در ویدیوی اعترافات از «یوسف شهبازی عباسعلی لو» که منابع صهیونیستی منتشر کردند، وی توضیحات مفصلی در مورد حضور خود در قبرس و قصدش برای انجام عملیات ترور را بیان می‌کند.

تصوصری از ویدیو اعترافات شهبازی

در سومین پرده از این عملیات رسانه‌ای، خبر ضربه موساد به دستگاه امنیتی ایران به سرعت به رسانه های فارسی زبان کشیده می‌شود و رسانه‌های معاند همسو با اهداف اسرائیل تلاش می‌کنند آن را یک ضربه بزرگ به سیستم اطلاعاتی ایران تفسیر کنند.

«یوسف شهبازی» برای فیلم برداری عملیات قبرس، به آذربایجان رفت!

اما موساد و شبکه رسانه‌ای آن در انتخاب فرد مورد نظر به عنوان عامل ایران در قبرس دچار یک خطای فاحش و ناشیانه شدند!

براساس اسناد و اطلاعات به دست آمده، برخلاف ادعای رژیم صهیونیستی و اظهارات عجیب این فرد مبنی بر حضور در قبرس برای اجرای عملیات، «یوسف شهبازی عباسعلی لو» در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به صورت قانونی کشور را به مقصد آذربایجان ترک کرده است.

تصویر بلیط مسافران ایران ایر
تصویری از برگه مسافرین پرواز ۷۴۹ شرکت ایران ایر به تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۳ - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - مقصد پرواز فرودگاه بین المللی حیدر علی اف که به اختصار GYD درج شده است.
نام یوسف شهبازی عباسعلی لو در ردیف ۱۹ فهرست مسافران پرواز آذربایجان
نام یوسف شهبازی عباسعلی لو در ردیف ۱۹ فهرست مسافران پرواز آذربایجان که سوار شدن وی به هواپیما را تایید کرده است

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی گزارش دادند یوسف شهبازی به واسطه ترکیه از ایران به قبرس در تردد بوده و سرویس اطلاعاتی اسرائیل هشداری را هم برای مقامات ترکیه ارسال کرده است.

بلیط خریداری شده از طرف «یوسف شهبازی عباسعلی لو»

بلیط خریداری شده از طرف «یوسف شهبازی عباسعلی لو» به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و به مقصد باکو

داستان نویسی برای جبران مرگ افسر بلندپایه موساد

داستان نویسی برای جبران مرگ افسر بلندپایه موساد در سالگرد شهادت شهید صیاد خدایی

رژیم صهیونیستی بهت زده از اتفاقات امنیتی رخ داده در سرزمین های اشغالی طی ماه‌های گذشته و ناتوان از خنثی‌سازی آن و تحت فشار افکار عمومی، برای بازیابی حیثیت از دست رفته خود، با دستپاچگی سناریویی را طراحی کرده است تا دستکم آبروی دستگاه امنیتی خود را بازیابی کند.

نکته قابل توجه در ماجرای اخیر، دستپاچگی صهیونیست ها پس از مرگ مشکوک یک افسر بلندپایه موساد در ایتالیاست. کمتر از یک ماه قبل بود که رسانه ها از حادثه برای یک افسر بازنشسته موساد در ایتالیا خبر دادند که در حال انجام ماموریتی ضدایرانی بود.

«ارز شیمونی» افسر کارکشته اسرائیلی که در سواحل ایتالیا و سوار بر یک قایق تفریحی به همراه ۲ افسر اطلاعاتی ایتالیایی در حال برنامه ریزی برای یک عملیات بر ضد منافع ایران بودند، طی یک حادثه به هلاکت می رسند.

یک قایق حامل دستکم ۱۳ عامل مرتبط با موساد

در این حادثه، یک قایق حامل دستکم ۱۳ عامل مرتبط با موساد که برای جلسه ای محرمانه و تبادل اطلاعات درباره برنامه نظامی و پهپادی ایران به آبهای منطقه لومباردی رفته بودند، بصورت مشکوکی غرق شد و ۴ نفر آنان کشته شدند. جالب اینکه، این حادثه همزمان با سالگرد شهادت شهید صیاد خدایی اتفاق افتاد و موساد نیز کشته شدن افسر خود را تایید کرد.

دست خالی صهیونیست ها پس از ضربات پی در پی به شبکه نیابتی اسرائیل در ایران

داستان جعلی و دستپاچه صهیونیست ها البته دلایل دیگری نیز دارد. شبکه اطلاعاتی و رسانه ای رژیم صهیونیستی که پیش از این در سال های قبل توانسته بود با سازماندهی گروههایی از اراذل و اوباش داخل کشور (معروف به باند وفا و باند زکریا)، اقدامات ایذایی و البته بدون دستاورد اطلاعاتی و عملیاتی خاصی را اجرا کند، پس از متلاشی شدن گروههای نیابتی اش در داخل کشور توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، عملا بازوهای خرابکار داخلی خود را از دست داده است. اما به دلیل سابقه رسانه ای و ذهنی از عملیات اعتراف گیری در داخل کشور و باورپذیری آن، بار دیگر به همین شیوه متوسل شده و داستان خود را حول محور عملیات ربایش در داخل تنظیم کرده است.

اما این بار عدم دسترسی به شبکه خرابکار داخلی و انتخاب ناشیانه سوژه - یوسف شهبازی - موجب این داستان نویسی سراسیمه شد که سکانس های قبرس آن، در آذربایجان فیلم برداری شده است!

حالا سرویس‌های دخیل در نگارش این فیلمنامه می‌دانند در انتخاب نقش اول فیلم خود، کجا در دام افتاده‌اند.

منبع: مشرق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۸ تير ۱۴۰۲
به جایی این داستان نویسها فکری بحال مردم بکنی که مرغ شد صدهزارتومان والی آخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۶ تير ۱۴۰۲
تا صهیونیست باشد هم جور کثافت بازیی که جهان را تسخیر کنند هستن. صهیونیست در اصل همان شیطان ابلیس است و نیروهای مزدوران داخلی وطن فروش قالی دزد و غرب گداست و بزدل اقازادهاست چون انگل بعضی سیر مونی ندارن. اما حزب الله و راه حق پیروز است سلام برسازندگان شاهد ۱۳۶ ووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۵ تير ۱۴۰۲
خدا جهود بد ذات خبیث را از روی زمین محو کند که جهان از دستشان آسایش ندارند هزاران پیامبر را کشته اند وخدا آنهمه بلا بر سرشان نازل کرد اما عده قلیلی آدم شدن ،به هر حال جهود از زمان پهلوی در ایران قدرت داشته و در مسندهای مهمی نفوذ کرده بودند بعد از انقلاب با ظاهر سازی در مناصبی قرار گرفته اند و امروز با کمک آنها بعنوان نفوذی اهدافشان را پیگیری میکنند،مجددا دعا میکنم که خدا ضمن رسوا کردن این ایادی ریشه شان را از سرزمینهای اسامی بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
تو ایران خودمون اسرائیلی زیاد داریم مثل همین کسانی که اظهار نظر کردن مرگ بر مردم بی ریشه وخائن که شکمشون مهمتر از هویتشان هست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
شما خوبیدددد این همه عملیات تو ایران داشته همه تکذیب کردید از اختلاس و رانت و تورم و فقر چه خبرررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسراییل در این چند ساله بسیار قدرتمند عمل می کند و ثابت کرده که در بحث امنیت شهروندانش با هیچ احدی شوخی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
جعل مدرک که کارنداره براتون
Australia
محمود
۰۴:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیل یوسف شهبازی را در داخل خاک ایران ربوده و به سرزمینهای اشغالی منتقل کرده. یک افتضاح امنیتی به تمام معنی کلمه. باور کردنش سخت است که چطور صهیونیست‌ها تا این حد در کشور نفوذ کرده‌اند.
Australia
محمود
۰۴:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیل یوسف شهبازی را در داخل خاک ایران ربوده و به سرزمینهای اشغالی منتقل کرده. یک افتضاح امنیتی به تمام معنی کلمه. باور کردنش سخت است که چطور صهیونیست‌ها تا این حد در کشور نفوذ کرده‌اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
این اسرائیل یه ذره قد نصف بیشترش زیر زمینه.. یه قپی میاد ماهم هی باید بدوییم دنبال ثابت کردن بیگناهیمون به اینو اون تو کشورهای لوکس و لاکچری خرج و مهمونی و شامو نهار بدیم.. آخرشم سوسک تو غذامون پیدا میکنن و الم شنگه... داستانیه واسه خودش...
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۲۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
منافق رذل و هرزه ای که چند جا به ملت و کشور ایران کینه توزی کردی ، گردنت را با کاتانا می زنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیل یه فکری برای موجودیتش بکنه . امثال شهبازی پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مرگ اسرائیل فرار رسیده واین به همه اشکار شده حتی خود اسرائیلی ها هم نه مردمش بلکه مقامات دولتی فهمیدن و اعتراف میکنند که فرو پاشی اسراییل نزدیکه.خدا را شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اینم مثل تورقوز آباد که نتانیاهو را در ۲۰و سی هرشب مسخره میکردند و سرقت ۵۰۰کیلو سند هسته ای و...است.گویا مردم غریبه اند فقط،هواپیمای اکراینی که دیگه نگو......مگه مغز خر خورده اند که سکانس های یکجا دیگه را پخش کنند در حالی که راحت در قبرس یونان ترکیه،میتونسته اند پر کنند؟مساله اینجاست که قبل این ربودن،تمام رابط ها دستگیر شده بوده اند و شهبازی آخری بوده،پلیس قبرس هم در جریان بوده.الانم هدف اسراییل وارد کردن سپاه به لیست تروریستی است.بازی امنیتی است دیگه بزن بخور زیاده توش.بدبخت ماییم که فقر و ناامیدی نابودمون کرده و راه نه به زمین داریم نه آسمون.دیگه اهمیتی هم نداره برامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اسرائیل تمام دشمنانش را در هر کجای دنیا باشند به دست عدالت میسپارد و هیچ شوخی هم با هیچ کس ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اسقاطین کودک کش نابود خواهد شد تمام،
حالا شما خودتو بزن بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۳ تير ۱۴۰۲
فکرنکنم همچین عرضه ای داشته باشه این رژیم جعلی و کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم گور بابای اسرائیل و عدالتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بخاطر اینکه یهودیان ( صهیونیست ها ) در هر کجای دنیا باشند یک هدف مشترک دارند بقای اسرائیل و تشکیل کشور بزرگ با نام اسرائیل در سرتا سر منطقه !!! در همین راستا و بلند پروازی ها با یکدیگر متحد و همراه می‌شوند جامعه و حاکمیت ایران رو بنگرید حاکمیت بخاطر نوع پوشش دختران و زنان جامعه و کشور را دو قطبی شدید کرده بخش وچک و اقلیت جامعه رو روبروی یک بخش بزرگ و اکثریت جامعه قرار داده ملت از حاکمیت زور و اجبار گریزان و خشمگین هستند از فساد و دزدی و اختلاص و رانت و ... آقایان و آغازاده ها ...
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان میرزایی
۰۱:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
یکعده غربزده وطن فروش ضداسلام بنام اصلاح طلبان همیشه سنگ غرب وحشی وصهیونیسم خونخوار رابه سینه میزنندمن نمیدونم آیناز جون مسلمانان واسلام چی میخوان
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۵:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
صهیونیست های غاصب نفس های آخرشونه...
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۰۷:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ما هم عدالت را در مورد فرقه تبهکار صهیون در هر کجای دنیا باشند اجرا میکنیم . آرژانتین یا ایتالیا یا آذربایجان و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیل ؟؟؟؟؟؟؟عدالت؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اسرائیل غلط می کنه. مگه دنیا ارث باباشه . اگر غلط بی جا بکنه کلا با خاک یکسانش می کنند.
دیگه گذشت بزن در رو ، الان اگر غلط اضافه بکنی باید منتظر جوابش هم باشی.
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۱:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اشتباه مثبت دادم؛ بیا سیب بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اره بابا
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۲۲:۵۲ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این که میگه اسرائیل بهتر از اینها هستند. نمی‌داند که صهیونیست‌ها کل دنیا را به چالش کشیدن و در صدد آقای جهان هستند مشکل آنها با ایران نه اسلام هستش نه شیعه مشکل آنها با نژاد ایران و ایرانی هستش یه مقدار مطالعه هم خوبه استکبار در صدد استسمار جهان و مخصوصاً غرب آسیا که مرکز انرژی هستش اگه همینا یعنی حکومت اسلامی پر مشکل نبود الان ایران هم مثل عراق افغانستان و سوریه بود .همه چی که این شکم وامونده نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۳ تير ۱۴۰۲
مرگ بر صهیونیستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این هم مثل سرقت اسناد هسته ای هست که کلی نتانیاهو رو مسخره کردید که توهم زده، بعدا معلوم شد واقعیت داشته
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
متاسفانه سازمان اطلاعات خودمون اگر کاری می کنه هیچی بروز نمیده بده عملیات هایی که اطلاعات خودمون انجام داده که طرف نفهمیده از کجا خورده ولی اینها تا یه کاری انجام میدند سریع توی بوق می کنند.
ما همیشه توی بحث رسانه ای ضعیف بودیم.
Japan
شاهرخ
۲۱:۰۸ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این نشان میده ایشون از طریق آذربایجان رفته ترکیه
Iran (Islamic Republic of)
Hamlet
۲۰:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
ما داریم از گشنگی میمیریم. اسراییل و امریکا و... ب ما چه هر غلطی کنن. ما داریم گشنگی میمیریم. الان یک ماه خونه نگرفتیم قراردادمون تموم. چکار کنممممممم
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۱:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
تو دیگه زیادی بزرگنمایی میکنی؛
Kuwait
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۳ تير ۱۴۰۲
خودت فهمیدی یوسف شهبازی کیه .
Germany
ناشناس
۲۰:۳۷ ۱۳ تير ۱۴۰۲
از کجا معلوم شما سند سازی نمیکنید. سند سازی یک بلیط پرواز که کاری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۲ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این مسئله یک امر عادی هست! همه کشورها در کشورهای رقیب، برای ضربه زدن، و‌یا بدست آوردن اطلاعات مهم، مبادرت به خرید افرادی در این ارتباط می‌کنند،! دستگیری و اعتراف و زندان هم، یک امر عادی و‌قانونی بشمار می‌آید،! در این رابطه هم کشورها دست به هر نوع اقدامی در ارتباط با خنثی‌سازی، و اعلام خبر، دستگیری بعنوان نشان دادن هوشیاری و قدرت اطلاعاتی خود می‌کنند! پس این موضوع یک امری عادی است! و تنها مدرک و سند بعنوان نشان دادن صدق این خبر! اعترافات خود فرد دستگیر شده می‌باشد! حتی اگر در ایران هم یک جاسوس اسرائیلی و آمریکایی دستگیر شود! تنها مدرک گفته‌های خود فرد دستگیر شده است.و موبایل و لپ‌تا پی اگر داشته باشد! تنها سند است! اما چیزی که هست! این بی‌شرفهای یهودی و بد ذات و بدجنس، مبادرت به ترور افسر ارشد سپاه، و ترور مقام هسته‌ای، و‌سرقت اسناد هسته‌ای کرده‌اند! نباید از کسانی که جاسوسی برای منافقین و اسرائیل می‌کنند، به سادگی گذشت، و‌ نباید بخاطر مسئولیت بالای خانواده‌هایشان در نظام اسلامی، و با اینکه خودشان دارای خدمت در جمهوری اسلامی بوده‌اند، از مجازات آنها صرف نظر کرد! این گذشت خیانت به هشتاد میلیون ایرانی است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بله آقای عزیزهمه چه عادی فکرمیکنم شماجای هستیدمناسبه یاتاجر مرغ یاتاجر واردات خودرومشکلی نداریدوای بحال جوانی که ۱۴ماه عقدکرده نتونسته خانمسه به خانه خودبیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی گرسنه
۱۹:۴۵ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این اراجیف و چرت و پرت ها برای مردم بدبخت ایران نان نشد اگه تمام اسرائيل هم را از بین ببرند چه چیزی گیر مردم فلاکت زده و رنجور ایرانی میاد؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۳ تير ۱۴۰۲
ايراني كرسنه اين همه داد كرسنكي ميزني بيشتر كشنه ميشي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
مرگ بر وطن فروشان بی غیرت هیچی فهم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
هر چیزی جای خودش، نون جای خودش ولی بحث این جونورا جای خودش ،
چون مشکل معیشتی داریم باید بقیه مسائل ول کنیم نه بابا باید هر ارگانی کار خودشو بکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۵ تير ۱۴۰۲
اگه مشگل معیشت حل بشه مشگل کم آبی حل میشه؟؟ اگه معیشت مردم درست بشه آلودگی شهرها برطرف میشه؟؟ اینا هیچ ربطی بهم ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۳ تير ۱۴۰۲
آقای یوسف شهبازی، مسافری عادی بوده یا دارای سِمَت خاصی بوده، کلاً آقای شهبازی چکاره بوده که رژیم صهیونیستی خبیث به این شخص گیر داده
Japan
شاهرخ
۲۱:۰۶ ۱۳ تير ۱۴۰۲
شما گویا اعترافات ایشون را نشنیده‌اید
Germany
amir
۱۶:۱۶ ۱۳ تير ۱۴۰۲
فقط میخوام بگویم چه داستان سرای مضحکی بود خخخههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۳ تير ۱۴۰۲
لطفا یوسف شهبازی را درست معرفی کنیداینکه مسافر کجا بوده و چه شده اینارا ول کنید ما دوست نداریم مغلوب باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۳ تير ۱۴۰۲
این داستانها تمام نخواهد شد.. انگار که در فیلم وسترن داریم بازی می کنیم بنظرم همه ی ایران نقشی دارن که در برابر آمریکا و اسرائیل و متحدانش و اروپا ، همه گیرباید چریک های انقلابی باشیم ،در حال مبارزه مثل فیلم گاندو یا ...
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۹:۵۲ ۱۳ تير ۱۴۰۲
اگه تمام اسرائيل هم نابود بشه مشکل معیشت و سختی ما ایرانی ها پایان ناپذیر است یعنی اسرائیل ثروت مردم ایران را اختلاس کرده یا معیشت را اینگونه به مردم سخت گرفته و یا بیکاری، فقر، فلاکت، بیکاری، اعتیاد، ووووووووووو پس خدا اول بانیان این وضع موجود را نابود کند اسلام را فعلا افرادی دارن نابود میکنن که با گفتار و رفتار دو گانه مردم به خصوص جوانان را دین گریز کردن به خدا قسم خطر اسرائیل از اینا که فعلا همه چیز رو در دست دارن برای اسلام کمتر است