بهسازی ۴۰۰ مدرسه خراسان جنوبی در طرح شهید عجمیان

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از مرمت و بهسازی ۴۰۰ مدرسه استان در طرح شهید عجمیان در تابستان امسال خبر داد.

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دومین نشست شورای پروژه مهر استان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۴ مدرسه با ۱۴۴ کلاس درس به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح آن ۱۷ هزار و ۱۱۰ متر مربع به فضا‌های آموزشی، تربیتی و پرورشی استان افزوده می‌شود.

او با اشاره به میانگین پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی این طرح ها، افزود: علاوه براین، در تابستان امسال ۴۰۰ مدرسه استان با اعتبار ۲ میلیارد تومان در طرح شهید عجمیان مرمت، بازسازی، بهسازی و زیبا سازی می‌شوند.

موسوی نژاد با بیان این مطلب که مهمترین رسالت پروژه مهر آماده سازی مدارس برای بازگشایی است و تجلی فعالیت‌های انجام شده، آغاز با نشاط مدارس در اول مهر است، عنوان کرد: نقش محوری آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی فردی و اجتماعی موجب شده که جامعه به ویژه اولیای دانش آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی رشد دهنده، پویا و زمینه ساز پرورش استعداد‌های بالقوه و خدادادی فرزندان آن‌ها باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر افزایش قدرت تصمیم‌گیری و مشارکت جویانه مدارس تأکید کرد و ادامه داد: پویاسازی، بانشاط سازی و توانمندسازی مدارس در گرو حضور مدیران خلاق، معلمان دلسوز و مشارکت فعال دانش آموزان دختر و پسر دوره‌های مختلف تحصیلی است.

او گفت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است؛ از این منظر پروژه مهر مهمترین طرح ملی در آغاز سال تحصیلی به‌ شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.