جیانی: کنار آمدن با شرایط تیم ملی والیبال ایران آسان نیست

سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و 2 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلا آسان نیست.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ساعت ۳ بامداد امروز (چهارشنبه ۱۴ تیر ماه) به مصاف فرانسه رفت و ۳ بر صفر مغلوب شد.

آندره جیانی پس از این مسابقه اظهار داشت: بازی در دو ست اول بسیار دشوار بود. خصوصا در بخش اول ست نخست فرانسه باید ریتم بازی خود را پیدا می‌کرد و در توپ‌های اول عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشت. اما در قسمت انتهایی ست نخست عملکردمان خصوصا در سرویس بهبود پیدا کرد.

وی ادامه داد: در ست دوم نیز این موضوع ادامه داشت. اما در ست سوم توپ‌های اول بهتر تبدیل به امتیاز می‌شد و ریتم بازی بهتر شده بود. با توجه به این عملکرد در نهایت موفق به پیروزی سه بر صفر شدیم.

سرمربی تیم ملی فرانسه در خصوص عدم حضور بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که به دلیل کار شکنی آمریکایی‌ها و عدم صدور ویزا نتوانسته در هفته سوم لیگ ملت‌ها همراه تیم ایران باشد، افزود: از این موضوع بسیار متاسف شدم. تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و کنار آمدن با این موضوع در این سطح اصلاً آسان نیست. از بابت این موضوع واقعا متاسفم چرا که خودم ترجیح می‌دهم همیشه تیم کامل را در اختیار داشته باشم. در هر صورت این دیدار برگزار شد، اما تیم فرانسه احترام بسیار بیشتری برای تیم ملی والیبال ایران قائل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار