آماده باش شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان جهت تامین برق پایدار کنکور سراسری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: تمامی تیم‌های عملیاتی این شرکت برای تامین برق پایدار محل‌های برگزاری کنکور سراسری، در حالت آماده باش کامل هستند.

  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  محمد رئیسی اظهار داشت: ۴۵ تیم عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در حالت آماده باش، جهت تامین برق اماکن برگزاری کنکور سراسری در این استان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در کشور و به تناسب آن در سیستان و بلوچستان، شاهد افزایش مصرف برق در این استان هستیم که با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع برق این منطقه، تا این لحظه مشکل خاصی در تامین برق پایدار مشترکان وجود نداشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اکنون شبکه‌های توزیع برق استان برای تامین برق پایدار در وضعیت مطلوب و تحت کنترل هستند و علاوه بر این در زمان برگزاری کنکور سراسری به دلیل حساسیت موضوع، گروه‌های این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: از همه مشترکان سیستان و بلوچستانی خواهشمندیم با رعایت راهکار‌های ساده، اما مهم مصرف برق، ضمن تامین آرامش فکری آینده سازان کشور در زمان برگزاری آزمون، خادمان خود را در صنعت برق یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار