نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

اصناف هرگونه مشکلات قانونی در اظهارنامه مالیاتی را مطرح کنند

میرمحمدی گفت: گاهی تبادلات مالی و جابجایی وام که جزء فروش اصناف نیست هم مشمول مالیات بر اصناف می‌شود که باید در قانون بازنگری شود.

سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: اصناف هرگونه مشکلات قانونی در اظهارنامه مالیاتی را مطرح کنند تا این مشکلات را پیش از کمیسیون تلفیق، در مجلس مطرح کرده و سازوکار‌های بهتری برای آن بیابیم. 

اوبا بیان اینکه مبنای اخذ مالیات بر سود فروش اجناس است، افزود: گاهی تبادلات مالی و جابجایی وام که جزء فروش اصناف نیست هم مشمول مالیات بر اصناف می‌شود که باید در قانون بازنگری شود.

نجف زاده مدیرکل امور مالیاتی استان یزد هم بر همکاری و تعامل با اصناف تأکید کرد و اظهار داشت: موارد حادی که اصناف معترض هستند را پاسخگو هستیم و آن‌ها را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس اداره مالیات میبد نیز تصریح کرد: قرار شد وقت بیشتری برای حل مشکلات اصناف گذاشته شود تا مالیات این قشر که حق بزرگی بر گردن نظام دارند با سازوکار بهتری وصول شود.

مختاری افزود: سعی داریم با کمترین تنش و بیشترین همکاری با اصناف، مالیات را با کمترین هزینه و چالش وصول کرده و از این سال مالی هم عبور کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار