اهدای زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در اقبالیه+ فیلم

در مراسمی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در اقبالیه شهرستان قزوین زمین رایگان اهدا شد.

 همزمان با دهه ولایت و امامت مراسم جشن اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در  اقبالیه استان قزوین با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولین برگزار شد، 

در این مراسم و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به صورت نمادین به ۹ خانواده قزوینی سند زمین رایگان تحویل داده شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: جوانی جمعیت از ارکان قدرت نظام است و اجرای قانون فرزند آوری پنجره جمعیتی را از شرایط بحرانی به عادی تبدیل و اقتدار کشور را تقویت خواهد کرد.

اعلایی افزود: موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری که سال‌ها مورد غفلت واقع شده بود خوشبختانه در دولت سیزدهم در یک حرکت سمبلیک برای توجه به یکی از نیاز‌های اساسی مردم آغاز شد و امیدواریم با سرعت بیشتری به اهداف تعیین شده برسیم. 

وی اضافه کرد: جمعیت به عنوان ارکان قدرت یکی از مزیت‌های گذشته و فعلی کشور بوده بویژه نظامی که آرمان‌های ایدئولوژیک و نگاه گفتمانی دارد باید از نظر کمی و کیفی در حوزه جمعیت سرمایه گذاری کند. 

اعلایی تصریح کرد: یکی از دستاورد‌های نظام اسلامی همین قانون جوانی جمعیت و فرزند آوری است که برای تحقق آن بایستی از ابزار‌های تشویقی استفاده کرد تا مردم از آن استقبال کنند. 

استاندار قزوین یادآورشد: باید بستر قانونی اجرای مشوق‌ها به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا بیش از گذشته در استان مهیا شود تا شاهد افزایش جمعیت کشور باشیم. 

وی اضافه کرد: به همه کسانی که دنبال آینده نگری هستند اعلام می‌کنیم موضوع آسیب ناشی از کهنسالی و پیری جمعیت و شکل نگرفتن جمعیتی جوان ما را در آینده نه چندان دور با مشکلات فردی و اجتماعی زیادی مواجه خواهد کرد. 

اعلایی گفت: امیدواریم با تلاشی که در کشور آغاز شده و همراهی خانواده‌ها بتوانیم پنجره جمعیتی را از شرایط بحرانی با سرعت به حالت عادی برگردانیم و بدانیم فرصت زیادی نداریم. 

استاندار قزوین اظهارداشت:خوشحالیم که در استان قزوین نیز قانون اجرای جوانی جمعیت امروز کلید خورد و جا دارد از تلاش‌های آقای هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان در عملیاتی شدن این قانون مهم و از خانم محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی که در تصویب و اجرای قانون جوانی جمعیت تلاش زیادی کردند تشکر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار