۷ دستگاه ضروری که سفر هوایی را راحت‌تر می‌کند

داشتن برخی از ابزار‌های ضروری باعث خواهد شد تا پرواز راحت تری داشته باشید.

از آن جایی که سفر هوایی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است، همراه داشتن مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و ابزار‌هایی که پرواز‌های ما را به تجربه‌ای آسان‌تر و راحت‌تر تبدیل می‌کند، مفید است.

در این گزارش، تعدادی از ابزار‌های مفید در هنگام سفر هوایی آورده شده است:

فرستنده بلوتوث

یک فرستنده بلوتوث به شما امکان می‌دهد هدفون‌های بی سیم را به سیستم سرگرمی در پرواز متصل کنید. می‌توانید فرستنده بلوتوث با جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در آمازون پیدا کنید.

پاوربانک شارژ سریع

به جای استفاده از یک پاوربانک معمولی، بهتر است از یک پاوربانک شارژ سریع مانند Mi Power Bank ۵۰ W یا Ambrane Power Bank ۱۰۰ W استفاده کنید. این محصولات می‌توانند به سرعت تلفن‌ها را شارژ کنند و حتی می‌توان از آن‌ها برای شارژ لپ تاپ‌های منتخبی که از استاندارد‌های USB-PD پشتیبانی می‌کنند استفاده کرد.

آداپتور مسافرتی بین المللی

هنگام سفر به کشور دیگری، همراه داشتن آداپتور مسافرتی بین المللی ضروری است. اکثر کشور‌ها استاندارد‌های آداپتور برق خود را دارند، بنابراین یک شارژر معمولی ممکن است در آنجا کار نکند. آداپتور مسافرتی جهانی OREI، سوکت مسافرتی جهانی Hackensack و آداپتور‌های جهانی دوگانه rts برخی از محبوب‌ترین آداپتور‌ها هستند که شامل چندین پورت USB برای شارژ تلفن و سایر ابزار‌ها نیز هستند.

کابل USB چند پورت

به جای حمل چندین کابل USB برای شارژ دستگاه‌های خود، می‌توانید به سادگی یک کابل با چندین پورت حمل کنید.

دستگاه ردیابی

با استفاده از ردیاب می‌توانید همیشه چمدان خود را ردیابی کنید. در حالی که کاربران آیفون می‌توانند از AirTag استفاده کنند، کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌توانند به دنبال گزینه‌هایی مانند Tile Tracker یا Galaxy SmartTag باشند که عمر باتری بیشتر و ردیابی از راه دور را با استفاده از یک برنامه ارائه می‌دهند.

ترازوی چمدان

برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌های گزاف چمدان، روی یک دستگاه توزین قابل حمل سرمایه گذاری کنید که به روز رسانی در زمان واقعی وزن چمدان‌های شما را ارائه می‌دهد. دستگاه توزین الکترونیکی قابل حمل Finalize، ترازو چمدان فلزی GoTrippin، و ترازو چمدان فلزی Destinio برخی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک هستند.

منبع: ایندیان اکسپرس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار