حاجی‌پور امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با بلغارستان

علی حاجی‌پور عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با بلغارستان در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت هفت صبح امروز (جمعه ۱۶ تیر) در دومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو مغلوب حریف شد.

علی حاجی‌پور با کسب ۱۷ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در این مسابقه را به دست آورد و آسپاروهوو آسپارو بازیکن تیم بلغارستان با ۲۳ امتیاز بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۴ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۴۷ پوئن در حمله، ۱۵ امتیاز در دفاع، ۶ پوئن سرویس و ۳۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان بلغارستان بود.

بازیکنان تیم ملی بلغارستان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۸ امتیاز کسب کردند که شامل ۵۹ امتیاز حمله، ۱۲ دفاع، ۴ پوئن سرویس و ۳۳ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در سومین مسابقه هفته سوم لیگ ملت‌ها در آناهایم برابر آرژانتین صف‌آرایی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۷ تير ۱۴۰۲
شاید بعضی بازیکنا در مقطعی یا در تیمی کمی تا قسمتی در یک بازی خوب ظاهر بشه ولی اصلا در حد تیم ملی نیست و نخواهد بود بازیکن تیم ملی بایست ایده آل باشه نه کمی تا قسمتی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۶ تير ۱۴۰۲
پیغام مردم :خجالت بکشید و شبانه روز تمرین کنید و رو اعصاب مردم راه نروید
آخرین اخبار