مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

از طریق مراجع قضایی پیگیر چاقوکشی در تمرینات هستیم

محمد حسین رحمانی گفت: حواشی در تمرینات تیم صنعت نفت آبادان را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

محمد حسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره چاقوکشی یک بازیکن برای ثبت قرارداد با این تیم و عدم حضور ویسی در تمرینات اظهار کرد:خبر خاصی نیست و  همه تلاش می‌کنیم یک تیم قابل احترام و منسجم راهی لیگ برتر فوتبال کنیم. یک حواشی بر روی یک بازیکن ما  ایجاد شد و اطرافیان این بازیکن یک مقدار فضای نامطمئنی را در تمرین  به وجود آوردند و طبیعتا این امر هم از جانب بازیکن و هم باشگاه محکوم است و قطعا این حواشی را پیگیری خواهیم کرد.  

او درباره اینکه بازیکن مدنظر گفته که من باید در صنعت نفت آبادان باشم، گفت: طبیعتا بازیکن حرفه‌ای است و در فوتبال حرفه‌ای حضور دارد و می‌داند که فوتبال سلیقه‌ای است و یک مربی حق انتخاب دارد و می‌تواند انتخاب کند یا نکند. اطرافیان این بازیکن هم مشخص نیست که چه کسانی بودند و دنبال این هستیم که شناسایی شان کنیم. علاوه بر شخصیت حقوقی باشگاه خود بازیکن هم آسیب دیده است و باید در نظر بگیریم که شاید قلب آن بازیکن تمایل به انجام این حرکات نداشته است.   کسانی را این حاشیه را به وجود آوردند ما به شدت در مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد خود بازیکن هم ضرر کرده است.  

او درباره اینکه ویسی گفته بود اگر امنیت جانی نداشته باشند به تمرینات صنعت نفت آبادان برنمی گردم، گفت: ویسی یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین مربیان است و مطمئنا کارش را با ما ادامه می‌دهد و الان هم لطف کردند و به اردوی تیم ملحق شدند. طبیعتا ویسی روز‌های سرد و گرم در فوتبال چشیده است و این موضوع بعد از پیگیری‌های کامل به فراموشی سپرده خواهد شد. ما قطعا از حق سرمربی تیم خود در این مسئله کوتاهی نخواهیم کرد تا این مسئله مشخص شود و در واقع شرایطی فراهم شود که کسی نتواند انتخاب‌های ما را زیر سوال ببرد یا ما را برای انتخاب‌های بعدی تحت فشار قرار بدهد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۵:۵۰ ۱۸ تير ۱۴۰۲
آقای مدیرعامل .اگر این بازیکن سر جایش نشانده نشود فردا وفرداها هیچ گونه امنیتی نخواهیدداشت این دیگه چ وضعیه باتهدیدسرمربی محترم که اهالی صاحب نظرفوتبال همگی گفتند تیم صنعت نفت ب دسته اول سقوت میکند ولی اقای ویسی گفتند نمی گذارم تیم سقوط کندوپای حرفش ایستاد احترام ایشان این شد. طرفدار صنعت نفت
آخرین اخبار