طعم شیرین گشایش یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی کشور

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از تعامل سازنده و هم افزایی بین بخشی پنج دستگاه اجرایی جهت پیشگیری از تعطیلی و حل مشکلات یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های تولیدی کمربند ایمنی در کشور خبر داد.

مهدی خادمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه بررسی مشکلات واحد تولیدی «اخشان» ضمن اعلام این خبر مسرت بخش گفت: با پیگیری‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، اداره کل صنعت، معدن و تجارت؛ اداره کار، تامین اجتماعی و بانک ملی ایران طی جلسه‌ای در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی، راهکار‌های حل مشکلات واحد تولیدی مذکور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

خادمی در ابتدای این جلسه با اشاره به رویکرد مثبت بانک ملی در احیای واحد‌های راکد استان گفت: مشکل اعطای تسهیلات با منشا منابع داخلی این واحد تولیدی با مصوبه کارگروه رفع موانع مرتفع شده است همچنین دیون این شرکت به تامین اجتماعی بررسی و برای تسریع در حل مشکلات مربوطه، بلافاصله جلسه‌ای به همین منظور و با حضور مدیران شرکت اخشان در سازمان تامین اجتماعی استان برگزار شد.

او گفت: با توجه به معوقات شش ماهه حقوق پرسنلی و به منظور توجه به حقوق جامعه کارگری و پیشگیری از هرگونه تنش اجتماعی، در این جلسه مصوب گردید، اداره کل صنعت، معدن و تجارت در اولین فرصت ضمن دعوت از مدیران دو بانک عامل، نسبت به تخصیص تسهیلات جهت پرداخت معوقات مذکور اقدام گردد.

شایان ذکر است واحد تولیدی صنعتی اخشان، از سال ۱۳۵۴ کار خود را در شیراز شروع نموده و طی سنوات اخیر بار‌ها تحت عنوان واحد نمونه تولیدی و واحد نمونه استاندارد کشور مورد تقدیر قرار گرفته است افزون بر این واحد تولیدی مزبور به دلیل مشکلات مالی، با ۲۵۰ کارگر زیر ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت بوده و در صورت حمایت، قادر به افزایش ظرفیت اشتغال به بالای ۵۰۰ نفر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار