عضو هیات رئیسه مجلس:

رسالت تربیت معلم، مهمترین مزیت و نشانه اهمیت دانشگاه فرهنگیان است

احمد نادری گفت: در دولت جدید با توجه به تلاش‌هایی شده است، امیدواریم دانشگاه فرهنگیان به جایگاه اصلی خود برسد.

احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان به صورت غیر مستقیم تربیت کننده نسل آینده ایران است، تاکیدات چند باره مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان را چراغ راه این دانشگاه خواند و رسالت تربیت معلم را مهمترین مزیت و نشانه اهمیت دانشگاه فرهنگیان دانست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دانشگاه فرهنگیان را مهمترین دانشگاه کشور دانست و گفت: این دانشگاه رسالتی دارد که نام قدیم دانشگاه در خود داشت، تربیتِ معلم، که آن را مهم و متمایز می‌کند که نسل آینده ایران را قرار است به صورت غیر مستقیم، دانشگاه فرهنگیان تربیت کند.

نادری با اشاره به کاهش پذیرش دانشجو معلم و کم لطفی‌ها به دانشگاه فرهنگیان در دولت قبل و آسیب‌هایی که به این دانشگاه وارد شد، تصریح کرد: در مدیریت و دولت جدید با توجه به تلاش‌هایی که در سطح برنامه ریزی و حوزه عملیاتی کردن می‌شود امیدواریم دانشگاه فرهنگیان به جایگاه اصلی خود برسد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم از تأکیدات چندین و چند باره رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان به عنوان چراغ راه این دانشگاه یاد کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب این دانشگاه را مورد توجه ویژه داشته و دارند و این نشان از اهمیت آن دارد، رهبر انقلاب اهمیت این دانشگاه را بیش و پیش از همه می‌دانند که همان بحث تعلیم و تربیت است.

نادری در پایان این نشست با بیان اینکه این دانشگاه برای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دارای موضوعیت و اهمیت است، خاطر نشان کرد: در مجلس شورای اسلامی چه از نظر سخت افزاری، بودجه‌ای و امکانات و چه از نظر نرم افزاری که تصویب قوانین مرتبط است و همچنین استفاده از ابزار نظارتی مجلس، برای پیشبرد اهداف متعالی دانشگاه فرهنگیان تلاش خواهیم کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار