توجه به شرایط اقتصادی اصناف در زمان أخذ مالیات

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اداره مالیات علاوه بر انجام وظیفه قانونی خود در أخذ مالیات، شرایط اقتصادی اصناف را در نظر بگیرد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: أخذ مالیات با برنامه ریزی صحیح می‌تواند اثرات مطلوبی در توسعه پایدار کشور، مقاوم سازی اقتصاد در برابر تهدید‌های خارجی و رفع نابرابری‌ها داشته باشد.

او افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، اداره مالیات علاوه بر انجام وظیفه قانونی خود در أخذ مالیات، شرایط اقتصادی اصناف را در نظر بگیرد.

 سیفی با اشاره به اینکه مالیات در تمام دنیا وجود دارد و با مالیات، کشور اداره می‌شود، ادامه داد: انتظار می‌رود دولت پیگیر أخذ مالیات به ویژه از افرادی که قصد فرار مالیاتی دارند باشد از طرفی نیز به قشری که در شرایط سخت اقتصادی، درآمد کسب میکنند توجه و حمایت ویژه صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان با اشاره به اینکه مالیات مطمئن ترین، سالم‌ترین و پایدارترین منبع تأمین مالی دولت به شمار می‌رود، گفت: امید است با تحولات ارزش آفرین و گام‌های دانش‌بنیانی که در نظام مالیاتی کشور جریان دارد، به زودی در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، شاهد تحقق کامل بودجه بدون وابستگی به نفت و اداره کشور از طریق درآمد‌های پاک مالیاتی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار