محمدیان مطرح کرد؛

رشد ۴۰ درصدی صدور مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی با استفاده از سامانه تبلیغات

مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت ارشاد گفت: با توجه به سیاست‌‏های دولت در خصوص تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار، در ۳ ماه نخست سال، بیش از ۲۰۰ مجوز کانون آگهی صادر شد.

عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد با توجه به سیاست‌‏ها و برنامه‏‌های دولت در خصوص تسهیل در صدور مجوز‌های کسب و کار، تنها در ۳ ماه نخست سال جاری، بیش از ۲۰۰ مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع ‏رسانی با اشاره به رشد چهل درصدی صدور مجوز‌ها در این بخش به نسبت مشابه سال گذشته، اعلام کرد با راه‏ اندازی سامانه جامع الکترونیکی با عنوان سامانه تبلیغات در سال جاری، تمامی امور مربوط به فعالیت در حوزه تبلیغات با هماهنگی کامل با استان‏ها به صورت الکترونیک انجام می‏شود.

محمدیان افزود: مهم‏ترین بخش این سامانه، موضوع صدور پروانه فعالیت برای متقاضیان تاسیس کانون آگهی وتبلیغاتی در سراسر کشور است و متقاضیان با استفاده از آن، می‏توانند به راحتی تقاضای خود را ثبت کرده و هم‏چنین نظارت دقیقی بر روند رسیدگی به تقاضای خود تا صدور پروانه فعالیت که در کم‏ترین مدت نسبت به سال‏های گذشته صورت می‌گیرد، داشته باشند.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع ‏رسانی با استناد به آمار موجود گفت: از ابتدای سال‏ جاری تاکنون، حدود ۳۱۰ تقاضا در سامانه ثبت شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش و رشد ۱۰ درصدی ثبت تقاضا‌ها در این زمینه بوده‏ایم.

محمدیان در پایان تاکید کرد برابر مقررات، هر یک از متقاضیان که نسبت به روند بررسی تقاضای خود یا تصمیم کمیته‏‌های تبلیغات استان اعتراض دارند، می‏توانند از طریق سامانه یا تماس با دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی، اعتراض خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار