رونمایی از دستور العمل جدید عفاف و حجاب در مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هم زمان با سالروز گرامیداشت حادثه مسجد گوهرشاد و روز عفاف و حجاب، رونمایی از آئین نامه جدید عفاف و حجاب در مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش فارس در ۲۱ تیرماه برگزار می‌شود.

محمد خلیل عسکری در چهارمین نشست شورای عفاف و حجاب با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، با حضور اعضای این شورا، گفت: توجه به پوشش کادر مدارس باید مورد توجه قرار گیرد چراکه آن‌ها الگوی دانش آموزان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تدوین دستورالعمل عفاف و حجاب ویژه مدارس و اداره‌های آموزش و پرورش استان خبر داد و عنوان کرد: یکی از راهبردی‌ترین برنامه‌های ما در اول مهرماه موضوع عفاف و حجاب است که در قالب ظرفیت‌های قانونی پروژه مهر باید برنامه ریزی شود.

عسکری بر ابلاغ آئین نامه عفاف و حجاب تاکید و عنوان کرد: طی مراسمی از دو آئین نامه عفاف و حجاب و دوشنبه‌های مسجد محوری به صورت جداگانه رونمایی خواهد شد.

عسکری تصریح کرد: ضروری است آئین نامه عفاف و حجاب دارای پیوست فرهنگی و رسانه‌ای باشد.

او گفت: تشکل‌های دانش آموزی برنامه‌هایی را با محوریت دانش آموز و با موضوع عفاف و حجاب تدوین و از هم اکنون ارائه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: اداره انجمن اولیا و مربیان همبرنامه‌های مرتبط با عفاف و حجاب را با محوریت اولیا تدوین و ارائه کند.

او گفت: استفاده از شعار‌ها با موضوع عفاف و حجاب در محیط اداره کل آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

برای برنامه‌های عفاف و حجاب؛ در دوره ابتدایی مسابقه نقاشی، در دوره متوسطه اول کتابخوانی، در دوره دوم متوسطه مسابقه پویانمایی و در بین همکاران فرهنگی و اولیا مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار