«آقا مصطفی» اکران می‌شود

مستند «آقا مصطفی» اثر جدیدی درباره شهید سیدمصطفی صدرزاده است و بخش مهمی از این مستند قرار است در شبکه نمایش مردمی عمار قرار گیرد.

آقا مصطفی روایتی است از زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شهید پرافتخار صدرزاده (از شهدای مدافع حرم) که در روز تاسوعا به شهادت رسید.

در این مستند بستگان و آشنایان شهید به بیان خاطراتی از دوران کودکی، نوجوانی و جوانی شهید می‌پردازند و در خلال آن به مجاهدت‌ها و روش ایشان در فعالیت‌های فرهنگی، اشاره می‌کنند.

مستند «آقا مصطفی» به‌کارگردانی سید ابراهیم بدرالدین و تهیه‌کنندگی سیدحمیدرضا حسینی مهر اثر جدیدی درباره شهید سیدمصطفی صدرزاده است؛ این فیلم مستند با زاویه نگاهی جدید و متفاوت، جهاد فرهنگی این شهید والامقام را در شهر کهنز به‌تصویر کشیده است.

بخش مهمی از این مستند که قرار است در شبکه نمایش مردمی عمار قرار گیرد، روایت فعالیت‌های فرهنگی و جهادی شهید مصطفی صدرزاده از زبان دوستان نزدیک، اهالی مسجد امیرالمؤمنین و نوجوانانی است که همراه با آقا مصطفی فعالیت می‌کردند و با آموزه‌های وی تربیت شدند. روایتگری جذاب نوجوان‌های شهید مصطفی صدرزاده این مستند را متفاوت با دیگر آثار کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
روحش شاد و قرین رحمت الهی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۰ تير ۱۴۰۲
روح این شهید بزرگوار و والا مقام سید مصطفی صدر زاده معروف به سید ابراهیم شاد و نورباران باد خداوند ما را از دعای این شهیدان گرانقدر بهرمند نماید ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۲۶ ۲۰ تير ۱۴۰۲
قا مصطفی روایتی است از زندگی و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی شهید پرافتخار صدرزاده (از شهدای مدافع حرم) که در روز تاسوعا به شهادت رسید.
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۲۴ ۱۹ تير ۱۴۰۲
روحشان شاد
ما رو از شفاعتشون محروم نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۱۹ تير ۱۴۰۲
شهدای عزیز راهتان ادامه دارد
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۲۱:۰۷ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام،

حضرت ابراهیم، پدر ادیان:

قرآن کریم،
رَبَّنَا وَٱجۡعَلۡنَا مُسۡلِمَيۡنِ لَكَ وَمِن ذُرِّيَّتِنَآ أُمَّةٗ مُّسۡلِمَةٗ لَّكَ وَأَرِنَا مَنَاسِكَنَا وَتُبۡ عَلَيۡنَآۖ إِنَّكَ أَنتَ ٱلتَّوَّابُ ٱلرَّحِيمُ.