حضور شرکت‌های سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان با هدف جذب نیرو‌های جوان و کارآمد

شرکت‌های سرمایه گذاری دیجی کالا، علی بابا و والکس با هدف توسعه و جذب نیرو‌های جوان و کارامد و فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاهی در استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

شامگاه دوشنبه ۱۹ تیر جلسه هم اندیشی و هماهنگی جذب سرمایه گذاری شرکت‌های (دیجی کالا، علی بابا و والکس) به ریاست داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری و با حضور دکتر صیامی مدیرکل دفتر آینده پژوهی وزارت امور اقتصادی و مدیران شرکت‌های دیجی کالا، علی بابا و والکس به همراه دستگاه‌های اجرایی مربوطه در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

داود شهرکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری در این نشست که با هدف جذب نیرو‌های کارآمد و توسعه سرمایه گذاری و چگونگی سرمایه گذاری و استقرار نمایندگی این شرکت‌ها در استان برگزار شد، گفت: این شرکت‌ها در زمینه‌های پلتفرم بازار، زیرساخت‌های گردشگری و کسب و کار‌های اینترنتی در استان فعالیت خواهند کرد.

شهرکی ضمن اشاره به اینکه زیرساخت‌های سرمایه گذاری در استان مهیاست، از شرکت‌های مذکور جهت سرمایه گذاری در استان استقبال کرد و به دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله پارک علم و فناوری و شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت شهرک‌های صنعتی تاکید نمود هرچه سریعتر زیرساخت‌های لازم را برای استقرار شرکت‌های مذکور را فراهم آورند. همچنین اداره کل اقتصادی و دارایی استان پیگیر تامین مالی اجرای طرح‌های فوق شوند.

وی گفت: با عنایت به حضور جمعت جوان و متخصص فارغ التحصیل در استان، دانشگاه‌ها و فنی حرفه‌ای استان موظف هستند جهت معرفی نیرو‌های جوان جویای کار اقدام نمایند و شرکت‌های مورد اشاره در اسرع وقت و به جهت فعالیت در استان نسبت به ارائه پکیج کامل برنامه‌ها و درخواست‌های خود اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار