بهره برداری از حسینیه و مسجد فناوران شهرکرد تا یک ماهه آینده

رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا یک ماه آینده از حسینیه و مسجد فناوران شهرکرد بهره برداری می‌شود.

محمود حبیبیان در نشست با رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهتمام ویژه اصناف و بازاریان به اقامه نماز جمعه، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با واحد‌های صنفی شهرستان شهرکرد برای حضور هر صنف به طور جداگانه در نماز جمعه صورت می‌گیرد تا به فرایض دینی خود عمل کنند.

وی افزود: برای تکمیل کامل حسینیه و مسجد فناوران شهرکرد در زمینه سیستم گرمایشی، سرمایشی، نورپردازی، انشعابات آب، برق، گاز و... به ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.


بیشتر بخوانید


حبیبیان اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته سقف حسینه مسجد فناوران تکمیل شده است و تا یک ماه آینده از این حسینیه جهت بهره مندی نماز گزاران از آن مکان بهره برداری خواهد شد.

دوره‌های آموزشی احکام ویژه اصناف در بام ایران برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد کریمی رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: دوره‌های آموزشی ۱۴ ساعته احکام ویژه اصناف و بازاریان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد پس از گذراندن این دوره‌های آموزشی ضمن فراگرفتن احکام مرتبط با کسب و کار خود با نحوه مشتری مداری نیکو آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام کریمی ضمن تاکید بر حضور حداکثری اصناف و بازاریان در نماز جمعه، اضافه کرد: هر یک از گرو‌ه‌های صنفی با جدول زمان بندی مشخص در میز خدمت نماز جمعه هر هفته در شهرکرد حاضر شوند تا پاسخگوی مطالبات مردمی باشند.

وی ضمن تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی گوناگون از سوی اصناف، ادامه داد: در اختیار قرار دادن احادیث مرتبط با مشاغل مختلف، انجام تبلیغات میدانی در خصوص اقامه نماز، طراحی پوستر‌های مرتبط با این موضوع، اجرای کار ویژه مرتبط با امام زمان (عج) و همایش تجلیل از خادمان برتر اصناف باید در استان صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار