اعلام برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر زیارت اربعین حسینی

مدیرکل آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت : در مسیر زیارت اربعین حسینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شیوه‌های مختلف در دهه اول محرم و مراسم اربعین برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه‌های ثابت در مناطق مرزی در راستای اجرای برنامه‌های نمایش، کادردستی، کتابخوانی و...، گفت: برای ایجاد موکبی در کشور عراق برای برگزاری برنامه‌هایی برای زائران ایرانی و خارجی پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیرکل آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تصریح کرد: تماشاخانه سیار با اجرای برنامه‌های نمایش، نقالی و قصه‌گویی در طول مسیر زوار اربعین برای آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه اربعین را داریم.

اهدای بسته‌های فرهنگی، کتاب و دست‌ساز‌های کودکان و نوجوانان سراسر کشور که برای هدیه به کودکان و نوجوانان در طول مسیر اربعین، تهیه کرده‌اند از دیگر برنامه‌های قابل ذکر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسیر زوار اربعین حسینی است که معدنی به آن‌ها اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.