برگزاری مسابقات فوتسال بالای ۴۰ سال فرهنگیان کشور در اصفهان

مسابقات فوتسال بالای ۴۰ سال فرهنگیان کشور از فردا به مدت چهار روز به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

 رئیس گروه فضا‌ها و تجهیزات ورزشی وزارت آموزش و پرورش در خصوص مسابقات فرهنگی فوتسال بالای چهل سال کشور در اصفهان، گفت: بعد از سیزده سال در سال گذشته در آموزش و پرورش و حوزه سلامت مسابقات فرهنگیان آغاز شد، جمعاً ۱۸۷ هزار نفر در دو بخش آقایان و بانوان مسابقات خود را از تیرماه آغاز کردند و تا دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

 محمود خدابخشی افزود: مسابقات در حوزه برادران در رشته‌های فوتسال زیر ۴۰ و بالای ۴۰ سال، والیبال، بسکتبال سه به سه و تنیس روی و در بانوان در بسکتبال سه به سه، تنیس روی میز و بدمینتون خواهد بود.

او گفت: مسابقات در رشته‌های رایج در آموزش و پرورش و مطالبه فرهنگیان است و اگر بودجه افزایش پیدا کند شاید در آینده رشته‌های نیز اضافه شود. ا

 رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص میزبانی مسابقات فرهنگیان بالای ۴۰ سال، اظهار کرد: مسابقات فوتسال در دو رده ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال برگزار می‌شود که اصفهان میزبان مسابقات بالای ۴۰ سال است.

فرهاد رضایی افزود: این مسابقات از فردا با حضور ۳۲ تیم  شروع شده و تا چهار روز ادامه خواهد داشت. کادر داوری متشکل از ۲۵ نفر و ۳ سر ناظر و یک نماینده از وزارت خانه است. ۱۸ تیم در هتل کوثر و ۱۴ تیم در هتل عالی‌قاپو مستقر هستند. در روز آخر مسابقات، ۴ تیم به صورت ضربدری در صبح مسابقه می‌دهند و بعد از ظهر نیز دیدار فینال در ورزشگاه امام علی برگزار می‌شود مراسم اختتامیه نیز در سرای عطار برگزار خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار