شرکت ۱۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر در دومین دوره بصیرت افزایی

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: دومین دوره بصیرت افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

اردوان ارژنگ گفت: نقش و تاثیر دانشجویان در همه جوامع فراتر از سایر اقشار اجتماعی است و این تمایز به دلیل تقارن جوانی و فرهیختگی با روحیه عدالت طلبی و عزم حرکت به سوی تحقق آرمان‌ها و ایده آل‌ها است و در جمهوری اسلامی ایران که برخوردار از آرمان‌های متعالی اسلامی و مردم سالاری دینی است، خصائص دانشجویان و محیط دانشجویی همسو با آرمان‌های دینی مردم، از اثرگذاری بیشتری در قیاس با سایر جوامع برخوردار است به همین منظور و با هدف افزایش آگاهی‌های این قشر به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از مسائل روز سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، این طرح را برای دومین سال متوالی در دانشگاه فردوسی مشهد و در جوار بارگاه حرم امام رضا علیه السلام برگزار می‌کنیم.

وی معرفت را مقدمه بصیرت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی شناخت نقشه راه و سره از ناسره تمیز دادن و باید بتوانیم در این چند روز با عنایت الهی و لطف رضوی این توانمندی را به انحا مختلف در شرکت کنندگان فراهم سازیم.

 ارژنگ افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، شرکت دانشجویان در افتتاحیه، اختتامیه و کلاس‌های آموزشی معادل دو واحد از دروس عمومی معارف خواهد بود که دروس مذکور متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی گفت:  در این دوره ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر و پسر در برنامه‌های زیارتی و فرهنگی متنوع، فعالیت‌های گروهی، کلاس‌های آموزشی و مسابقات ورزشی حضور خواهند یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۲ تير ۱۴۰۲
دختر و پسر با هم ؟؟؟؟
آخرین اخبار