پرداخت وام ۳۰۰ میلیارد ریالی به طراحان و تولیدکنندگان پوشاک عفیفانه

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف کاهش قیمت تمام شده لباس غفیفانه، ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

شورای فرهنگ عمومی کشور، در حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ۱۴۰۲، وام‌های ویژه‌ای برای طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب دارای مجوز در نظر گرفته شد.

دکتر «سید مجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این باره بیان کرد: «این تفاهم‌نامه با رویکردی حامیانه، برای رشد و جان گرفتن دوباره طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس طراحی شد. اما افزون بر آن به مناسبت روز عفاف و حجاب، مدیرعامل محترم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمهیدی اندیشیدند تا از طراحان و تولیدکنندگان این حوزه که دارای مجوز بوده و مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس هستند، وام‌های ویژه، آسان و قابل توجهی برای تأمین مواد اولیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده برای این تولیدکنندگان پرداخت شود.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز در این رابطه بیان داشت: این وام‌ها تا سقف ۳ میلیارد ریال برای هر شخص حقیقی و به صورت قرض‌الحسنه و بر اساس ضوابط و مقررات اجرایی بانک پرداخت می‌شود. وام‌های یاد شده برای هر فرد رسمی مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس و معرفی شده از سوی این کارگروه قابل پرداخت است.

دکتر «سید مجید امامی» همچنین خبر داد: فراخوان ثبت‌نام و ضوابط دریافت این وام‌های ویژه، در نخستین فرصت توسط درگاه‌های رسمی کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار