در سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت؛

افتتاح سد چمشیر و مجتمع ‌پتروشیمی گچساران/ رئیسی: واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

در جریان سفر امروز رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سد چمشیر و مجتمع ‌پتروشیمی گچساران افتتاح شد.

رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه یاسوج گفت : امروز و در دومین دور سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و با افتتاح ابر پروژه هایی، مردم استان ثمرات دور اول سفر را خواهند دید.

رئیس جمهور افزود: در سفر اول در شرایط کرونایی بود و امکان حضور در اجتماعات مردمی نبود ولی در این سفر این حضور انجام می شود .

وی اضافه کرد: مصوباتی در سفر اول داشتیم و مردم انتظار عملیاتی مصوبات را دارند که با همکاری وتلاش مدیران استان برخی از پروژه ها به ثمر شد و مردم در جریان قرار می گیرند.

رئیسی گفت : در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان وجود دارد و مسائلی که در دور اول بود بسیاری به نتیجه رسید و مابقی در دست پیگیری هستند.

بازگشت کارخانه تعطیل شده قند یاسوج به ریل تولید

 
از سوختن ثروت ملی واقعا رنج می‌بر‌م

 رئیسی در مراسم افتتاح پتروشیمی گچساران با قدردانی از مسئولان برای افتتاح این پروژه تماما ایرانی اظهار داشت: امروز با افتتاح این پروژه در جهت توسعه اشتغال، امیدوار‌سازی مردم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و رشد تولید گام ارزشمندی برداشته شد.

وی با بیان اینکه این مجموعه تولید زنجیره‌ای خواهد داشت که جلوی خام‌فروشی را می‌گیرد، افزود: ‌ایرانی بودن این پروژه و افزایش اشتغال واقعا باعث افتخار است.

رئیس جمهور جمع‌آوری گازهای مشعل را یکی از ویژگی‌های مهم این پتروشیمی برشمرد و تصریح کرد: از هدررفتن گازهای مشعل واقعا رنج می‌بردم چون ثروت کشور در حال سوختن بود که وزیر نفت جمع‌آوری گازهای مشعل را به خوبی شروع کرده‌اند و همکاری شرکت‌های دانش‌‌بنیان در این پروژه اقدام خوبی است.

وی با بیان اینکه در کنار تولید ثروت برای کشور، در این پتروشیمی کار عملی خوبی انجام شده است، ادامه داد: این پروژه در شهری محروم بنا شده و امیدواریم نیاز‌های این استان دیده شود و سریعا به امور مردم رسیدگی شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه وزارت نفت ۲۶۰۰ میلیارد تومان برای مسئولیت‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد اختصا‌ص داده است، تاکید کرد: این پروژه نماد "ما می‌توانیم" است و امیدواریم هر چه سریع‌تر گاز‌های مشعل جمع‌آوری شود تا خوراک صنایع تامین شود.

وی با اشاره به جذب ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار و انجام مراحل احداث در سه شیفت برای تکمیل پتروشیمی گچساران طی ۲ ساله گذشته ابراز کرد: کارخانه‌های پتروشیمی گامی برای رشد تولید، ثروت آفرینی و پیشگیری از خام فروشی است. بهره برداری از کارخانه پتروشیمی بعد از سال‌ها انتظار آن هم در استان غنی، اما کمتر توسعه یافته‌ای مانند کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایطی که برای توسعه ایجاد می‌کند جای خرسندی دارد.

ایرانی ترین پتروشیمی کشور در گچساران با حضور رئیس جمهور راه اندازی شد

با حضور رئیس جمهور مجمتع پتروشیمی گچساران به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تاکید رئیس جمهور بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام عملیات ساخت این طرح اقتصادی شتاب گرفت و پس از ۲دهه راه اندازی شد.

وزیر نفت در آیین افتتا ح این طرح گفت: برای اجرای این طرح اقتصادی بیش از ۱.۳ میلیارد یورو هزینه شد.

واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

جواد اوجی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بیش از ۸۳ درصد بومی و داخل سازی شده تصریح کرد: در این طرح اقتصادی بیش از ۲۶۹ میلیون یورو صرفه جویی ارزی شده است.

وی بیان کرد: این شرکت در کنار پیشبرد اهداف کلان خود با ۷۰ شرکت ایرانی به منظور طراحی، ساخت و نصب تجهیزات مهم مورد نیاز همکاری کرده است.

واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

اوجی فزود: محصول مجتمع پتروشیمی گچساران یک‌میلیون تن اتیلن و نیز ۸۴ هزار تن +C ۳ (برش پروپان و سنگین تر) در سال خواهد بود.

وی ادامه داد: محصول این کارخانه همچنین به‌عنوان مواد اولیه صنایع پتروشیمی و صنایع پلیمر گچساران مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

اوجی تصریح کرد: این طرح ملی سالانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن خوراک اتان خود را از پالایشگاه بید بلند بهبهان با خط لوله‌ای بطول ۹۰ کیلومتر تامین می‌کند.

واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

در جریان افتتاح سد چمشیر رئیس جمهور از یکی از تکنسین‌ها که چند سال پیش در فرایند ساخت سد چمشیر جانباز شده بود دلجویی کرد.

تصمیمات خوبی برای عشایر و روستائیان اتخاذ شده است

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جمع عشایر دشت سقاوه این استان گفت: با توجه به عشایرنشین بودن این استان، برنامه‌های این سفر را از حضور و دیدار با عشایر آغاز کردیم.

رئیس جمهور با اشاره به مطالبات مطرح شده در این دیدار درباره مسئله آب اظهار داشت: این منطقه از پربارش‌ترین نقاط کشور است و کاری که باید انجام شود برنامه‌ریزی برای توزیع و مصرف آب به بهترین شکل برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت است.

رئیسی با بیان اینکه با بهره‌برداری از سد چمشیر در استان بخش قابل توجهی از مشکل تامین آب رفع شده و 70 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش منابع آبی این سد قرار خواهند گرفت، افزود: علاوه بر این سد، سد دیگری هم در مدت کوتاهی در دشت سقاوه احداث خواهد شد تا مشکل تامین آب پایدار عشایر را نیز برطرف کند.

رئیس جمهور با اشاره به تامین اعتبار و اقدامات انجام شده برای توزیع و نصب پنل‌های خورشیدی برای عشایر در راستای تامین برق و نیازهایی مثل آبگرم آنان تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه ایل‌راه‌ها انجام شده اما کمبودهایی نیز وجود دارد که در این سفر اعتبارات لازم برای رفع این کمبودها در نظر گرفته شده و تخصیص خواهد یافت.

واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

 رئیسی با بیان اینکه عشایر یکی از مولدترین اقشار جامعه هستند و همه ما به نوعی میهمان سفره آنان هستیم، خاطرنشان کرد: همه باید به تقویت تولید در میان عشایر کمک کنند. پرواربندی قراردادی دام که از گذشته به نوعی وجود داشته باید تداوم و گسترش یابد تا عشایر از ناحیه تامین نهاده‌ها برای دام‌های خود نگرانی و دغدغه نداشته باشند و تولید آنها دچار اختلال نشود.

رئیس جمهور اضافه کرد: اولویت ما برای تامین مواد پروتئینی و لبنی تولیدات داخلی است و واردات باید فقط در جایی انجام شود که امکان تولید وجود ندارد، اما در جایی که به همت عشایر می‌تواند گوشت قرمز و مواد لبنی تولید کرد، همه باید از افزایش تولیدات آنها حمایت کنیم و اطمینان دارم با همت عشایر و حمایت دولت امکان تامین نیازهای پروتئینی کشور در داخل وجود دارد.

 رئیسی با بیان اینکه عشایر در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش بسیار موثری دارند، گفت: عشایر همواره در عرصه‌های مختلف، چه در دفاع از ارزش‌ها و ایستادن پای انقلاب، چه در دفاع مقدس و چه در عرصه تولید حضور موثر و پررنگی داشته‌اند و ما قدردان آنان هستیم.

رئیس جمهور همچنین حمایت از کشت گیاهان دارویی و فعال‌تر شدن خانه‌های بهداشت در استان را از دیگر مصوبات سفر دوم دولت مردمی به کهگیلویه و بویراحمد دانست و افزود: علاوه بر اینها در این سفر مصوبات خوبی برای تکمیل ایل‌راه‌ها و نیز خرید تضمینی محصولات عشایر و روستائیان در نظر گرفته شده است.

 رئیسی خرید تضمینی محصولات عشایر و روستائیان را از راهکارهای موثر به صرفه شدن اقتصاد روستائیان و عشایر دانست و اظهار داشت: اینکه امام راحل فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند یک تعارف نیست و برای ما مسئولیت‌آفرین است، لذا مسئولان باید با حمایت از روند تولید در روستاها و در میان عشایر، نسبت به این ذخایر توجه ویژه و مناسب داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به برخی سخنرانان در این جلسه که از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بودند، ضمن ابراز خرسندی از اینکه عشایر در کنار کار و فعالیت و تولید از تحصیل در مدارج عالی نیز غافل نشده‌اند، تصریح کرد:‌ نکاتی که در این جلسه مطرح کردید، از قبل نیز با سفر نمایندگان دولت و گفتگو با مسئولان و معتمدین استان احصا شده بود و تصمیماتی برای رفع آنها گرفته شده است که امیدوارم به رفع سریع‌تر مشکلات بیانجامد.

 با حضور رئیس جمهور و مسئولان ملی و استانی نخستین طرح سیاه چادر ایمن به معنای برپا شدن سیاه چادرها بر روی سکوهایی با ارتفاع یک متر در شهرستان مارگون بهره برداری شد.

واردات تا حد امکان باید کاهش یابد+فیلم

 افتتاح سد و نیروگاه چمشیر با دستور رئیس جمهور

آیت‌الله رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر استانی خود با حضور در محل سد چمشیر این سد و نیروگاه آن را افتتاح کرد.

سد چمشیر از نوع بتنی غلتکی (RCC) است که مطالعه احداث سد آن در سال ۷۳ از سوی سازمان آب منطقه‌ای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت. سد و نیروگاه چم شیر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و برروی رودخانه زهره ساخته می‌شود.

زیر کشت بردن اراضی پایین دست، تولید ۴۸۲ گیگاوات انرژی برق‌آبی در سال، ایجاد بستر مناسب برای افزایش تولید آبزیان و توسعه گردشگری، کنترل سیلاب و شوری آب رودخانه زهره از جمله اهداف احداث سد چمشیر است.

سرشاخه‌های اصلی رودخانه زهره نیز کوه‌های شمال غرب استان فارس و شرق کهگیلویه و بویراحمد و رودخانه‌های فهلیان و آب شیرین و شیو است.

۳ واحد ۵۵ مگاواتی و دو واحد ۵.۵ مگاواتی و در مجموع با ظرفیت تولید ۱۷۶ مگاوات برق در چمشیر در دست اجرا بوده که واحد نخست امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و قرار است برق تولیدی این نیروگاه با خط انتقال ۱۷.۵ کیلومتر به شبکه سراسری برق متصل شود.

نیروگاه‌های ۵۵ مگاواتی به شبکه سراسری و ۵.۵ مگاواتی به شبکه محلی و داخلی وصل می‌شود و از طریق نیروگاه چمشیر با خطوط دومداره ۲۳۰ کیلوولت به طول ۱۷.۵ کیلومتر در منطقه امامزاده جعفر وارد رینگ سراسری می‌شود.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع عشایر کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از ایستادگی عشایر از بدو پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن اظهار داشت: عشایر همواره پشتیبانی از انقلاب را داشته اند و همانطور که امام راحل فرمودند عشایر ذخیره انقلاب هستند.

وی با تاکید بر تلاش عشایر برای خودکفایی ایران در تولید گوشت قرمز تاکید کرد: امروز عشایر برای ایران اسلامی باعث افتخا‌ر هستند.

 
 
استقبال پرشور مردم عشایر استان کهگیلویه و بویراحمداحمد از رئیس‌جمهور
 

 

آیت الله ابراهیم رئیسی همراه هیات دولت امروز و فردا میهمان مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
 
سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمدبه منظور پیگیری مصوبات دور گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در یک سال گذشته انجام می شود.
 
سد و نیروگاه چمشیر بزرگترین طرح آبی استان با هزینه ۲۲۰ میلیون یورو و هزار میلیارد تومان ،  ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، جاده ملی پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر در سفر هیات دولت به استان افتتاح می شود.
 
همچنین در این سفر عملیات اجرایی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، پتروپالایش گچساران ، پتروشیمی چرام، میدان گازی مختار،  مینی پالایشگاه دهدشت نیز قرار است در این مدت آغاز شود. 
 
دیدار با مردم یاسوج، بهمئی، عشایر دشت سقاوه، نخبگان و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۲۷ تير ۱۴۰۲
پروژه سد چم شیر اولین گام برای بیابان زایی در ایران
چم شیر گتوندی دیگر است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۵۵ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ایران عزیز ما از صفر تا صد بی نیاز و باید خودکفا و پر از تولیدی و کارخانجات گوناگون باشد به امید رشد و پیشرفت جای جای ایران عزیز و مخصوصا استان پر آب و انرژی کهگیلویه و بویر احمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۲
جایی که کارش راه افتاده میره جایی که نیم کاره یا ناتمام هست برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با افتتاح سد چمشیر استان فارس رو هم به کانون ریزگرد تبدیل کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
جلوی واردات گرفتید فقط باعث گرونی بیشتر میشید،محصولات وارداتی خارجی خیلی بهتر از محصولات بنجل و مزخرف داخلی نظیر خودرو و لوازم خانگی که به بازار نابود کرد الان که استارت نابودی بازار موبایل کلید خورد با تولید گوشی چینی به نام ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyarivand
۱۸:۲۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
استان کهگیلویه و بویر احمد استانی توانا و توانمند و مساعد ابر صنعتی شدن و رشد و پیشرفتهای فراوان است استان بلندترین قله زاگرس دنا،استان نزدیک به دریا و کوهستان و جنگل و رود و مردان و زنان باهوش و توانمند
استانی همزمان چهارفصل که از زیباترین استانهای ایران برای سرمایه گذاری و ساخت ابر پروژه های ملی و شهرهای فولادی و پتروشیمی است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
گویا همه منتظر بودن ریس جمهور به استان شهید پرور یاسوج بروند و همه نظرات مخالف بدهند
همین احیای کارخانجات و رشد تولید خودش کار کمی نیست و کار بزرگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به امید بروز رسانی پروژه های بعدی
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۱۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
اتصال یاسوج به بنادر بوشهر برای هر دو استان همسایه برکات زیادی خواهد داشت که امیدواریم این دو استان زیبا و متفاوت آب و هوایی در تابستان و زمستان با آزادراه‌های خوب و کوتاهی هر چه زودتر بهم نزدیکتر شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خنده داره که وزارت واردات (بازرگانی) رو احیا کنی و بعد بگی واردات تا حد امکان کاهش یابد
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۸:۱۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خوب عزیز وزارت بازرگانی مسولیت بزرگترش صادرات و بازاریابی است
Iran (Islamic Republic of)
ARPAD
۱۶:۲۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
درود ،انصافا شرف داره به اون .... بهرحال واقعا داره کارمیکنه هرچند این ۴سال فقط باید چاله چوله های دولت قبلی رو پر کنه?امیدوارم هرآنکه خلوص نیت داره برای خدمت رسانی به مردم سلامت وپایدارباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
انشالله سد همیشه پرا از آب باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
انشالله بقیه طرحها هم به خوبی اننجام شود
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
کار را که کرد؟ آن که تمام کرد.

تا کور شود ، هر آن که نتواند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
ممنون وخدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خدا قوت و پشت وپناهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
اقا این چه پیشرفتی هستش که شما با تمام ادعا هاتون روزانه ۵ساعت خاموشی پمپ اب رو دست کشاورز دارید ایا شما خبر دارید با این کار اولا انها که واقعا خاموش هستند در این ۵ساعت که از لحاظ کار و فعالیت فلج شدند وکارشان ناقص ومشکل دار شدند ثانیا این قانون واجرای ان باعث تقلب عده زیادی شده و بادست کاری کنترها و فساد بعضی از مدیران وکار مندان اداره برق شهرستانها شده او با این کار حتی هزینه برق مصرفی هم واریز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ایران وطنم
۱۴:۰۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن
۱۳:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
شب و روز فقط تبلیغ جناب رئیسی
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
حق آب هیرمند چی شد
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۱۳:۳۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
ممنون لطف کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خدا قوت و خدا خیرتان بدهد
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۱۳:۰۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
آقای رئیسی گفت : در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان وجود دارد و مسائلی که در دور اول بود بسیاری به نتیجه رسید و مابقی در دست پیگیری هستند.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۲:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خدا قوت و خسته نباشید به رئیس جمهور عزیز
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به داد بورس برسید
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۲۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
محصول این کارخانه همچنین به‌عنوان مواد اولیه صنایع پتروشیمی و صنایع پلیمر گچساران مورداستفاده قرار خواهد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
حرفهای بی خاصیت و تکراری خودتان خسته نمیشید ما هیچ!
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۲:۲۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
بد نیست آقای رئیسی یکمی در مورد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم هم از مسئولین مربوطه درخواست می‌کرد.
مسکن، خودرو، خوراک، پوشاک مردم هم گران و هم بی کیفیت است.
درآمد مردم ضعیف شده است، وضعیت بورس مجدد به حالت بدی درآمده که نیاز به رسیدگی داره. چرا اینقدر مشکلات پشت سر هم بوجود میاد، داریم کار می‌کنیم ولی به جای پیشرفت، پسرفت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
جلوی واردات گرفتید فقط باعث گرونی بیشتر میشید،محصولات وارداتی خارجی خیلی بهتر از محصولات بنجل و مزخرف داخلی نظیر خودرو و لوازم خانگی که به بازار نابود کرد الان که استارت نابودی بازار موبایل کلید خورد با تولید گوشی ایرانی چینی
Iran (Islamic Republic of)
ARPAD
۱۶:۳۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
مثلا میخاد با جلوگیری از واردات ایران خودکفابشه و اشتغال زایی صورت بگیره ولی افسوس مردم سرهمدیگه کلاه میگذارند و فقط تقلب رویادگرفتن که این باعث بی کیفیت شدن جنس ایرانی و نارضایتی شهروندان ایرانی رادرپی دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خواهشاً قیمت خودرو را دریابید که ماشینی که پارسال ۲۵۰ در بازار بود الان ۷۰۰ میلیون قیمت می خوره، در کمتر از یک سال این تغییر غیر منطقی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
«.. باید ... یابد» !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
سلام.واردات میلیونی خودروهای زیر ۱۸۰۰cc،همچنین هیبریدی،برقی را بدون تعرفه و یا با تعرفه دو درصد برای عموم مردم ایران آزاد کنید و به این انحصار و احتکار،گرانفروشی ده برابری و استعمارگری پنجاه ساله سایپا و ایران خودرو پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با بورس دارید چیکار می کنید ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به وضعیت سازمان همیاری زنجان از زیرمجموعه های استانداری زنجان هم رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
4 میلیون مسکنی که گفتی میسازی چی شد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
اره گندم دیدیم چطوری از کشاورزان حمایت نکردین قاچاق شد شما هم وارد کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
بزارید کشاورزان گندم خود رو صادر کنند ببینیم .پراید ارزش صادرات داره یا گندم .که از کشاورز بردید اما هنوز یک ریالی پرداخت نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
علم اقتصادی که وام مسکن رو میکند ۹۷۰ میلیون و قسط ان ۱۹ میلیون و حقوق کارگر ۸ میلیون چه توقعی دارید مسکن اهزاران هزار برابر گران شده پول ملی هزاران هزار برابر بی ارزش مافیای دینی که به اسم وقف زمینها و ثروت کشور رو با سند سازی وقفی میکند چه توقعی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با حضور رئیس جمهور مجمتع پتروشیمی گچساران به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
بورس سند اثبات ناتوانی رئیسی اداره کشور است
دوپینگ افاقه نخواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۲۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
وزیر نفت در آیین افتتا ح این طرح گفت: برای اجرای این طرح اقتصادی بیش از ۱.۳ میلیارد یورو هزینه شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۶ تير ۱۴۰۲
در مقطع فعلی همه چیز از خودرو بگیر تا پنیر و گوشت و برنج و ...
با تمام قدرت وارد شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
دولت شعار. پول گندم چرا پرداخت نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
تصور یک استان از سفر رئیس جمهور عمران و توسعه فوق المپیادی هستش اما مصوبات دولت و مجلس مبتدی هستش . علتش به نظر شما چی هست که مجلس و دولت شغل عالی و درجه یک اما خدمت مبتدی دارند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
دولت مدیران فرتوت وفرسوده رابادهه شصتی هابه بعدجابجاکنه
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با حضور رئیس جمهور و مسئولان ملی و استانی نخستین طرح سیاه چادر ایمن به معنای برپا شدن سیاه چادرها بر روی سکوهایی با ارتفاع یک متر در شهرستان مارگون بهره برداری شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
در جریان سفر امروز رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد سد چمشیر و مجتمع ‌پتروشیمی گچساران افتتاح شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
واردات کم کنید تا فرصتی بشه برای کارخونه دارای ایرانی تا مردم بدبخت کنن هم کالای بونجولشو بدن دست مردم بدبخت، هم گرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
این فرمایش یعنی اینکه رقابت حذف شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
مثل واردات مرغ که عدم واردات آن باعث پر کشیدن قیمت مرغ شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
نیاز های مردم پس چی؟
ما که تولید نداریم مگه با همین یک جوی واردات نیازها برطرف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
اول معیشت و رفاه مردم رو تامین کنین که دارن زیر گرونی له میشن بعد حرف از کم کردن وارادت به کشور و ...بزنین .
چه ایرادی داره واردات باشه و رفاه مردم بیشتر بشه؟
نگران اقتصاد و صنعت خودتون هم نباشین اگه مشتری داخلی نبود شمام صادر کنین چه اشکالی داره
همین کارا رو کردین که تولید کننده های داخلی دور ورداشتن و با هر قیمتی هر جور دلشون بخواد دارن میتازونن دیگه
Iran (Islamic Republic of)
Sina
۱۰:۱۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
مردم هر روز دارن فقیر تر میشن و هیچ کس نیست به داد مردم برسه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۲
امروز و در دومین دور سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد و با افتتاح ابر پروژه هایی، مردم استان ثمرات دور اول سفر را خواهند دید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
بورس ایران سقوط کرد وخیلیها متضررشدن شدید،رئیس جمهور درحال وعده دادن وسفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
موفق و پیروز باشید امیدواریم مردم پول پیشرفتها را در بهبود معشیتشان ببینند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به جای ایرانی گردی و آفریقا گردی گندی که هیئت دولت تو بورس به بار آورده را جمع کنید بورس و سرمایه مردم را با تصمیمات شخصی و غیرکارشناسانه نابود کردید بس است اینقدر به مردم ظلم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۲۰ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با حضور رئیس جمهور مجمتع پتروشیمی گچساران به عنوان بزرگترین پروژه صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
مردم باید پیشرفت را حس کنند با حرف های امثال شما که دائم در حال وعده دادن و شعار دادنی پیشرفت کشور حاصل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۶ تير ۱۴۰۲
انشاءالله که موفق بشی آقای رئیس جمهور عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
وی اضافه کرد: مصوباتی در سفر اول داشتیم و مردم انتظار عملیاتی مصوبات را دارند که با همکاری وتلاش مدیران استان برخی از پروژه ها به ثمر شد و مردم در جریان قرار می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۲
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
با همین گامهای شماست که مملکت به این حد از توسعه و پیشرفت رسیده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۶ تير ۱۴۰۲
رئیس جمهور جمع‌آوری گازهای مشعل را یکی از ویژگی‌های مهم این پتروشیمی برشمرد و تصریح کرد: از هدررفتن گازهای مشعل واقعا رنج می‌بردم چون ثروت کشور در حال سوختن بود که وزیر نفت جمع‌آوری گازهای مشعل را به خوبی شروع کرده‌اند و همکاری شرکت‌های دانش‌‌بنیان در این پروژه اقدام خوبی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۶ تير ۱۴۰۲
از قیمت مواد غذایی و حال و روز خراب مردم خبر داری؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۰۲ ۲۶ تير ۱۴۰۲
آقای رئیس جمهور در انتخابات قول هایی دادید در مورد بورس ولی وضعیت بورس دقیقا به مانند دولت قبل هست و حتی بدتر
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۱۸ ۲۶ تير ۱۴۰۲
امروز با افتتاح این پروژه در جهت توسعه اشتغال، امیدوار‌سازی مردم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام و رشد تولید گام ارزشمندی برداشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
انشالله تا خدا چی بخواد
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
در سفر دوم مسائل گسترده تری نسبت به استان وجود دارد و مسائلی که در دور اول بود بسیاری به نتیجه رسید و مابقی در دست پیگیری هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
پیشرفت نه پسرفت
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۱۴ ۲۶ تير ۱۴۰۲
دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۶ تير ۱۴۰۲
یاسوج از تهران خنک تر است کباب کنار آبشار مارگون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
شهرستان مارگون نه آبشار ، این دو نقطه ی جغرافیایی سیصد کیلومتر از هم فاصله داره
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۱۶:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
وی اضافه کرد: مصوباتی در سفر اول داشتیم و مردم انتظار عملیاتی مصوبات را دارند که با همکاری وتلاش مدیران استان برخی از پروژه ها به ثمر شد و مردم در جریان قرار می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۸:۱۷ ۲۶ تير ۱۴۰۲
به به
Iran (Islamic Republic of)
ه
۰۸:۴۹ ۲۶ تير ۱۴۰۲
یه فکری به حال بورس بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۷ تير ۱۴۰۲
ممنون از افتتاح سد و مجتمع پتروشیمی