رونمایی از آمبولانس اهدایی بنیاد مستضعفان به بیمارستان کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: آمبولانس اهدایی به بیمارستان کوهبنان تجهیزات کامل دارد.

فرماندار کوهبنان گفت: جا دارد از پیگیری‌های مستمر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی برای استقرار بنیاد علوی در منطقه و عنایت ویژه رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد علوی تقدیر نماییم.

او ابراز داشت: خوشحالیم که نهاد ابادانی و پیشرفت در کوهبنان مسقر شده است که این مهم در پی سفر رئیس بنیاد مستضعفان در اذرماه ا۴۰۱ رقم خورد و خدمات خوبی با پیگیری دبیر نهاد در شهرستان انجام شده و یا در حال انجام است.

مجید توکلی افزود: در جلسه شورای اداری با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی درخواست‌ها توسط نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان برای رفع محرومیت و زدودن چهره فقر از منطقه مطرح که در نهایت ۱۶ مصوبه در عرصه‌های مختلف در بر داشت.

او بیان داشت: یکی از مصوبات خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز بود که امروز تحویل بیمارستان شد که در حقیقت بیمارستان یک تختخوابی مجهزی است.

فرماندار کوهبنان گفت: نهاد ابادانی و پیشرفت شهرستان تاکنون۰، ۲۰۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع کرده در راستای اجرای مبلمان شهری، انجام پایش تصویری کوهبنان و پابدانا، حفر و تجهیز چاه‌های کشاورزی و لایه روبی قنوات اقدامات خوبی انجام داده است.

او ابراز داشت: در راستای ساخت مسکن برای محرومین و تهیه جهیزیه اسامی به بنیاد ارسال شده و در حقیقت تاکنون ۵۰ درصد مصوبات محقق شده و مابقی تا پایان تابستان اجرایی می‌شود.

در ادامه محمد فصیحی هرندی گفت: آمبولانس اهدایی به بیمارستان کوهبنان مجهز به انکو باتور، الکتروشوک، مانیتور، پمپ انفوزیون و در یک کلام تجهیزات کامل دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کوهبنان افزود: تا به حال بهداشت و درمان شهرستان چنین آمبولانس مجهزی نداشته، چون ۶۵ قلم وسیله کاربردی در این آمبولانس قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار