فرماندار شادگان از آمادگی کامل دهیاران شادگان برای اجرای طرح «هر دهیاری یک موکب» در ایام اربعین خبر داد.

 همایش تجلیل از دهیاران بخش مرکزی و استقبال از ماه محرم در شهرستان با حضور مسئولین ادارات و دستگاه‌ها و جمعی از دهیاران بخش مرکزی در محل فرهنگسرای ملافاضل سکرانی برگزار شد.

 صالح زاده فرماندار شادگان در این همایش با بیان اینکه هر آنچه که داریم در استمرار و تداوم حرکت انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و سوگواری حضرت امام حسین (ع) در مراسمات عزاداری شور و شعور حسینی در کنار هم باشند.

او به نقش مهم دهیاران در توسعه و عمران روستا‌ها اشاره کرد و ادامه داد: دهیاران خط مقدم خدمت رسانی به مردم در روستا‌ها هستند.

فرماندار شادگان همچنین به اجرای طرح هر دهیار یک موکب در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: دهیاران شهرستان با مشارکت مردمی در ایام اربعین حسینی برای اجرای طرح هر دهیاری یک موکب به منظور خدمات رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) و در راستای حفظ فرهنگ انقلابی در مکتب حسینی آمادگی کامل دارند.

آقای صالح زاده بر ضرورت انسجام و همدلی بین دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها تاکید کرد و افزود: ادارات ودستگاه‌های اجرائی شهرستان نسبت به رفع مشکلات و نواقص روستا‌ها با دهیاران همکاری لازم را داشته باشند.

او با بیان اینکه تلاش‌های شبانه روزی دهیاران در جهت خدمت رسانی به اهالی روستا‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: مجموعه توانمند دهیاران که تا الان پا به کار بودند انتظار می‌رود در کنار مجموعه اداری شهرستان همه با هم بصورت کار تیمی برای حل مشکلات مردم و پیشرفت شهرستان همراهی کنند.

فرماندار شادگان از زحمات و تلاش‌های چند ساله هوشنگ مهمدی کرتلایی بخشدار سابق مرکزی شادگان تقدیر و تشکر کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.