معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی

ابراهیم احمدی بعنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی منصوب شد.

 رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم گفت: در طلیعه دولت سیزدهم حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رونق بیشتری پیدا کرده و برای تکمیل طرح‌های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی ۹۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

عرفان خسرویان افزود: بودجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای از هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و ماموریت آن تربیت نیروی کار ماهر استاندارد در سطوح ملی و بین المللی است.

وی اظهار داشت: آذربایجان منطقه‌ای صنعتی است و یک الگوی خوب برای توسعه همه جانبه است و این دانشگاه در کنار صنعت و تولید استان خواهد بود.

وی افزود: تمامی ظرفیت‌های این دانشگاه در خدمت صنعت و بخش تولید استان است و سعی می‌کنیم از ظرفیت هایبین المللی این دانشگاه برای رشد و شکوفایی ان بهره بگیریم و تحول آموزشی در ان نیز از اقدامات مهم ما باشد

ابراهیم احمدی، رییس جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان هم با تاکید بر اینکه حلقه ارتباط صنعت با دانشگاه در این دانشکده‌ها می‌تواند در حوزه صنعت استان تاثیر گذار باشد گفت: جذب اعضای هیات علمی متخصص و مجرب از اولویت‌های هدف مورد اشاره بشمار می‌آید.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات بهشتی اصل، ابراهیم احمدی بعنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.