کالاهای اساسی برای مراسم‌های محرم و صفر در سیستان و بلوچستان تامین شده است

مدیرکل جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ذخیره اقلام مورد نیاز، در تامین کالا‌های اساسی ایام محرم و صفر هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

 سیدمحمدرضا سیدحسینی در نشست تامین کالا‌های اساسی ویژه محرم و صفر سیستان و بلوچستان گفت: کالا‌های اساسی شامل برنج، شکر و گوشت گوساله منجمد است که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم و صفر و تهیه نذورات در اختیار هیات‌ها و تشکل‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر تسهیل در فرآیند اداری توزیع کالا‌ها تصریح کرد: امسال در برنامه است هیات‌های مذهبی در سطح استان با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان خود میزان کالا‌های مورد نیاز را اعلام و پس از اخذ حواله کالا‌ها را از مباشرین منتخب اعلام شده در سطح شهرستان تامین کنند.

مدیرکل جهادکشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: ضروری است با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نمایندگان هیات‌های مذهبی هر چه سریع‌تر نسبت به تهیه کالا‌های و حمل آن اقدام کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: تامین کالا‌های اساسی و مدیریت در توزیع آن می‌تواند نقش مهمی در کنترل نوسانات قیمت‌ها در بازار داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار