برگزاری ۶۰ دوره آموزشی ویژه کارکنان شهرداری

طی سال گذشته، ۶۰ دوره آموزشی توسط شهرداری شهرکرد برگزار شده است.

ابراهیم حیدری مسئول آموزش شهرداری شهرکرد بر برگزاری دوره‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: این واحد در سال گذشته اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در ۶۰ عنوان درمجموع ۲۳۵۰۰ نفرساعت نموده است.

وی افزود: دوره شهرسازی عمرانی فصای سبز مدیریت اخلاق سازمانی و... تنها بخشی، آشنایی با کمیسیون ماده صد و تخلفات ساختمانی، دوره ترافیک شهری شهرکرد و راهکار‌های کاهش آن با تدریس یکی از فارغ التحصیلان نخبه دانشگاه صنعتی شریف از جمله دوره‌های تخصصی و مدیریتی شهرداری است.


بیشتر بخوانید


با بیان اینکه برنامه امسال واحد آموزش در راستای کاهش دوره های تئوری و افزایش بازدیدها و ارتقای سطح بینش کارکنان و مدیران شهرداری شهرکرد خواهد بود، ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه همکاری بین یکی از دانشگاه های فعال استان و شهرداری برای برگزاری ۵۰ عنوان دوره آموزشی در سال جاری منعقد می شود.

وی اضافه کرد: ارسال جزوات آموزشی تحت عنوان پویش شنبه‌های آموزشی به کارکنان حوزه‌های تخصصی به صورت مداوم و با هدف مطالعه دائمی کارکنان و مدیران شهرداری از اقدامات واحد آموزش شهرداری شهرکرد بود.

مسئول آموزش شهرداری شهرکرد ادامه داد: این واحد در حال تدوین ۱۴ طرح مطالعاتی با موضوعات پژوهشی با بهره گیری از بهترین اساتید دانشگاهی و شرکت‌های مشاوره‌ای است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار