اهدای ۳۶۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیر مهابادی طی اقدامی خداپسندانه ۳۶۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد اهدا کرد.

امید صادق امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خیر نیکوکار مهابادی، ۳۶۰ میلیون ریال بابت خرید و نصب یک دستگاه کولر گازی به بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر اهدا کرد.

وی افزود: جمال فدایی با همت والا و نیت خیر خواهانه این مبلغ را با هدف پشتیبانی و حمایت از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت به بیماران، به این مرکز اهدا کرد.

صادق امیری با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه خیر مهابادی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۰ میلیارد ریال توسط خیران سلامت برای مقابله با این بیماری و خرید تجهیزات و ملزومات به حوزه سلامت این شهرستان اهدا شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در پایان اضافه کرد: با همت خیران خیر خواه و نیکوکار مهاباد بزودی عملیات احداث بخش همو دیالیز بیمارستان امام خمبنی (ره) مهاباد آغاز می‌شود.

شبکه بهداشت و درمان مهاباد از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان مهابادی که در عرصه‌ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفیق و سعادت روزافزون خیران سلامت را از درگاه خداوند تبارک و تعالی مسئلت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.