پرواز بازگشت حجاج سیستان و بلوچستان باز هم تاخیر دارد

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج این استان که قرار بود با تاخیر پنج ساعته در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین بنشیند هم اکنون با ۹ ساعت تأخیر فرود می‌آید.

مهدی خسروی بنجار  گفت: این پرواز طبق زمان برنامه‌ای قرار بود ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه امروز ۲۸ تیرماه وارد فرودگاه زاهدان شود اما طبق اعلام شرکت هواپیمایی با تاخیر و در ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه وارد خواهد شد.

این مقام مسوول تاکید کرد: دومین پرواز بازگشت حجاج استان زودتر از اولین پرواز و با ۲ساعت تاخیرساعت یک بامداد پنجشنبه بر زمین می نشیند.

وی افزود: با توجه به آغاز پروازهای برگشت حجاج بیت الله الحرام از مدینه منوره به فرودگاه بین المللی زاهدان از هم استانی ها و خانواده‌های حجاج گرامی درخواست می شود از حضور در فرودگاه جداً خودداری کرده و مراسم استقبال و دیدار را در خارج از فرودگاه برنامه ریزی کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به همزمانی پروازهای برگشت حج با پروازهای داخلی از تمامی مسافران پروازهای داخلی درخواست می‌شود نسبت به برنامه ریزی و حضور به موقع در فرودگاه زاهدان اقدام و حضور مسافران حداقل ۹۰ دقیقه قبل از زمان پرواز در ترمینال فرودگاه زاهدان باشد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار