پاسخ مرموزانه کلوپ به احتمال جدایی هندرسون

یورگن کلوپ به سکوت در مورد احتمال انتقال جوردن هندرسون به الاتفاق عربستان پایان داد.

یورگن کلوپ تایید کرد تصمیم گرفته جوردن هندرسون را از لیست بازی دوستانه امروز لیورپول حذف کند. این کاپیتان طبق گزارش‌ها به باشگاه عربستانی الاتفاق نزدیک شده است.

علیرغم ادامه گمانه زنی‌ها درباره آینده جوردن هندرسون، این بازیکن ۳۳ ساله به همراه قرمز‌ها به آلمان سفر کرد و در تمرینات آماده سازی حضور داشت.

اما غیبت او در بازی امشب نشان داد که پس از ۱۲ سال به جدایی از لیورپول نزدیک شده است. کلوپ در پاسخ به این سوال که چه کسی تصمیم گرفت هندرسون امشب بازی نکند، گفت:"در واقع چیزی برای گفتن وجود ندارد. تا زمانی که همه چیز مسخص نشود، لازم نیست در مورد آن صحبت کنیم. لحظه‌ای وجود خواهد داشت که احتمالاً باید در مورد آن صحبت کنیم، اما الان اینطور نیست. نمی‌دانم که چیزی تصمیم‌گیری شده، یعنی چیزی برای گفتن در این لحظه وجود ندارد، اما این برای شما (رسانه‌ها) خوب است، زیرا می‌توانید حدس و گمان داشته باشید، که بسیار سرگرم کننده‌تر است! اگر چیزی بگویم این حدس و گمان‌ها تمام می‌شود! "



سرمربی لیورپول درباره وضعیت هندرسون ادامه داد:"در نهایت، همه این تصمیمات توسط من گرفته می‌شود و، چون معمولا به بازیکنان احترام زیادی می‌گذارم، این درمورد رضایت آن‌هاست. در این مورد هم اینچنین بوده و همه چیز خوب است. "

برچسب ها: هندرسون ، لیور پول ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار