رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر مهدوی اقوام

پوستر جشنوارملی شعرمهدوی اقوام در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر مهدوی اقوام، برگزاری این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی را زمینه سازگسترش باور‌های دینی و آشنایی با معارف اهل‌بیت (ع) و همچنین آشنایی نسل جوان دانشگاهی با بقیه الله اعظم برشمرد و گفت: همه جامعه اسلامی به‌خصوص دانشگاه‌هیان باید الگوی مناسبی از هر نظربرای شناساندن مقام وجایگاه امامت و مهدویت به نسل جوانی که تشنه معارف اسلامی هستند باشیم.

دکتر پیشقدم در ادامه بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در قالب چنین جشنواره‌ها و آیین‌هایی مولا و آقایمان صاحب الزمان(عج) را به همه جهانیان بشناسانیم و باید پیوند مکتبى، اخلاقى، عملى و عینى، بین حضرت مهدی (ع) و مردم ایجاد کنیم، تا باعث رشد سازنده و سعادت جامعه شود. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج هم گفت: امسال این جشنواره با عنوان «جشنوارملی شعرمهدوی اقوام» با اولویت لهجه‌های بومی و محلی استان‌های کشور و در سطح ملی برگزار می‌شود.

علی مهبودی افزود: علاقه‌مندان اعم از استادان، دانشجویان، شعرا و اهل فرهنگ می‌توانند آثار خود را تا ۵ بهمن به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.