سفر تابستانی پی‌اس‌جی با چاشنی طعنه به امباپه

بازیکنان پاری سن ژرمن پیش از سفر به ژاپن بدون کیلیان امباپه مقابل هواپیما عکسی یادگاری گرفتند تا خبر‌های خط خوردن او از لیست تیم تایید شود.

دیروز اعلام شد که پاری سن ژرمن نام کیلیان امباپه را از فهرست بازیکنانش که قرار بود برای یک تور تابستانی راهی ژاپن بشوند خط زده است.

امروز پاری سن ژرمن عکسی از بازیکنان و کادر فنی این تیم نشان داد که آن‌ها را پیش از سفر به هواپیما برای سفر به ژاپن نشان می‌دهد. در این تصویر خبری از کیلیان امباپه نیست تا مشخص شود مدیران پاری سن ژرمن قصد ارفاق به ستاره یاغی‌شان را ندارند و او را به ژاپن نخواهند برد.

پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن با انتشار این عکس در حساب اینستاگرام باشگاه نوشت:" پی‌اس‌جی امروز شنبه برای دومین سال پیاپی به ژاپن پرواز کرد تا در تور تابستانی پیش‌فصل شرکت کند. این اردوی تابستانی که حالا به یک سنت برای باشگاه تبدیل شده تا روز ۱ آگوست ادامه خواهد داشت. باشگاه ما خوشحال است که یک بار دیگر با هواداران ژاپنی‌اش دیدار می‌کند. هوادارانی که تعدادشان در یک سال گذشته بیشتر شده است".


پاری سن ژرمن همچنین عکسی از اتاق خلبان هواپیمای حامل این تیم نشان داد که مارکینیوش را در کنار خلبان پرواز نشان می‌داد. پی‌اس‌جی در کنار این عکس نوشت:" دو کاپیتان در یک تصویر". این پست اینستاگرامی را می‌توان طعنه ظریفی به کیلیان امباپه دانست که به همراه مارکینیوش و کیمپمبه کاپیتان‌های فصل گذشته پاری سن ژرمن بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار