توسعه فعالیت های فرهنگی دانشگاه لرستان نیازمند اعتبار است

رییس دانشگاه لرستان گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی این نهاد نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است چراکه اقدامات فرهنگی، امید آفرین و ارتقا دهنده دانشگاه ها می باشد.

علی نظری در نشست طرح "حامیم " با اشاره به اینکه اجرای این طرح بر ظرفیت های معنوی و مهارت های دانشجویان می افزاید اظهار داشت: طرح حامیم مهارت زندگی، هنر کاریابی و زیست موحدانه، اجتماعی و اسلامی را دنبال می کند و افزایش توانمندی و مهارت های اجتماعی دانشجویان از مهمترین اهداف آن است.

وی با بیان اینکه انتظار می رود اجرای این طرح از طرف مسوولان استان حمایت شود اظهار داشت: ۲۲۸ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی دانشگاه لرستان می باشد که بخش عمده آن برای برگزاری جشنواره قرآنی هزینه شده است و با وجود اینکه سه درصد اعتبارات دانشگاه باید برای بودجه فرهنگی در نظر گرفته شود اما مشکلات تامین اعتبار وجود دارد.

نظری بیان کرد: این طرح برای افزایش قدرت جنگ نرم دانشجویان و نیروهای انسانی دانشگاه ها است و دانشگاه لرستان، با تمام توان برای اجرای آن کمک می کند.

مسول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان نیز بیان کرد: دانشجویان فعال در طرح حامیم فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها هستند که می توانند با کنشگری مناسب، تعداد زیادی از دانشجویان را با خود همراه کنند.

حجت الاسلام "حبیب کن کبود" با بیان اینکه امسال دومین دوره طرح حامیم در دانشگاه های لرستان برگزار می شود اظهار داشت: سال گذشته این طرح به خوبی و با موفقیت برگزار شد و بسیاری از دانشجویان فعال در این طرح، پادزهر اغتشاشات را طراحی و رهبری کردند.

وی تصریح کرد: توانمندی روسای دانشگاه های لرستان در مدیریت و تعامل خوب با دانشجویان قابل تقدیر است به نحوی که خوشبختانه این دانشگاه ها در جریان اغتشاشات پارسال، کمترین مشکلات را داشتند.

وی با اشاره به نام نویسی حدود ۳۵۰ دانشجو در طرح حامیم ادامه داد: در این راستا یک دوره آموزشی مهارتی، بصیرتی در خرم آباد برگزار می شود و دانشجویان بعد از ایام اربعین به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

گفتنی است طرح حامیم در راستای مهارت افزایی و توانمندسازی دانشجویان در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از ۲۳ شهریور تا دوم مهرماه امسال به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار