آتش سوزی گسترده در فرانسه+ تصاویر

آتش سوزی گسترده در نیس فرانسه باعث تخلیه مناطق مسکونی شد.

گرمای بی سابقه در نیمکره شمالی باعث ثبت رکورد‌های جدیدی برای گرم‌ترین روز سال در آمریکا، چین و بسیاری دیگر از کشور‌های جهان شده است. همین موضوع که ریشه در تغییرات اقلیمی و گرم شدن کره زمین دارد باعث آتش سوزی‌های گسترده در مناطق جنگلی شده و کار را برای آتش نشانان دشوار ساخته است. فرانسه یکی از کشور‌های درگیر در این موضوع است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات فرانسوی اعلام کردند آتش سوزی‌های گسترده جنگلی در این کشور از کنترل خارج شده و آتش نشانان در حال تلاش به منظور کنترل آتش سوزی‌هایی هستند که اکنون به نزدیکی فرودگاه بین المللی نیس رسیده است. 

پلیس شهر نیس در این باره به رسانه‌ها گفت: آتش سوزی‌های گسترده باعث توقف عبور و مرور در بزرگراه‌ها و خطوط ریلی شهر شده است. آتش نشانان می‌کوشند مانع از گسترش آتش سوزی به فرودگاه نیس شوند. 

منطقه آلپ نشین کوته آزور شامل شهر‌های بزرگی همچون مارسی، نیس، و آکسین می‌شود که اکنون به دلیل گرمای بی سابقه و آتش سوزی‌های جنگلی در خطر قرار گرفته اند. 

مقامات محلی می‌گویند اکنون چندین آتش سوزی گسترده و از کنترل خارج شده جنوب شرقی کشور را درگیر کرده است. از این رو، بسیاری از پارک‌های ملی و اماکن نزدیک به محل آتش سوزی برای جلوگیری از خطرات احتمالی برای ساکنان تخلیه شده است.

آتش سوزی گسترده در فرانسه

آتش سوزی جنگل

تخلیه مناطق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار